#outfit 28: total white look

Sezon na total white look uważam za otwarty. Za chwilę lato co oznacza, że jest to idealny moment na biel od stóp do głów. W ogóle mam ostatnio wrażenie, że swoimi stylówkami, wracam po części do początków bloga, gdzie chodziłam głównie w takim wydaniu (klikklik, klikklik). 

Total white look

Od jakiegoś czasu tworzę sobie swoje listy zakupowe do mojej szafy marzeń i są na niej takie pozycje, jak lniane spodnie, czy właśnie letnia biała koszula lub ta typowo klasyczna. Czyli tak naprawdę wszystkie te ubrania, które nosiłam zaczynając swoją przygodę z blogiem. Co prawda moja dzisiejsza koszula nie jest śnieżnobiała i gładka, ale innej, w jasnym odcieniu nie posiadam. 

Spring total white look

Porównując mój styl z roku 2014 oraz moją obecną idealną szafę na lato, mam wrażenie, że jest to właśnie odzwierciedlenie klasyki z tamtego okresu - białe total looki. A Wy lubicie ubierać się na biało od stóp do głów?

Total white look 2022


Mam na sobie:

Buty: Deichmann - 2018 rok,

Jeansy: Kappahl - 2017 rok,

Koszula: Espirit (wymiana ubrań) - 2015 rok,

Torebka: sh - 2019 rok.


Do następnego!

Komentarze

  1. Myślałam ostatnio o kupnie białych spodni i chyba się właśnie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lat latem chodzę w białych spodniach, więc polecam. :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz, uwielbiam taki jasny total look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja też bardzo lubię i dobrze się w nim czuję.

      Usuń
  3. Lubię takie jasne stylizacje, zwłaszcza latem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W bieli Ci do twarzy.
    Chętnie kupiłabym białą, elegancką bluzkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała bluzka zawsze się przyda, więc jest to dobry zakup.

      Usuń
  5. Też lubię chodzić w białym, i nawet białe total looki mi się zdarzają 😁!!! Fajnie wyglądasz 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że latem jest to jeden z najbardziej ulubionych kolorów wielu z nas. :)

      Usuń
  6. Kocham białe sukienki i białe bluzki, ale rzadko noszę, bo łatwo pobrudzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Ja po jednym dniu wrzucam często wszystko do prania, bo dotknę i już plama, ale w upały lżej jest w jaśniejszych ubraniach, więc noszę. ;)

      Usuń
  7. Super wiosenna stylizacja, bardzo fajna kolorystyka :)
    Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ładna stylizacja :) Rzadko noszę biel, bo nie wiem dlaczego, szybko jestem brudna :D Ale kocham ten kolor i kocham total looki :) Jasne stylizacje to prawdziwy must have podczas upalnego lata :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą bielą właśnie tak jest, że łatwo można się pobrudzić, ale... Tak naprawę, gdy żar leje się z nieba to i tak całe ubranie po jednym wyjściu nadaje się do prania, więc przynajmniej u mnie na jedno wychodzi, czy się pobrudzę, czy spocę i tak trzeba wyprać po powrocie do domu. Na małe plamy pomogą nawilżające chusteczki.

      Usuń
  9. Bardzo ładna i elegancka stylóweczka- muszę przyznać ,że nie pamiętam kiey po raz ostatni byłam ubrana cało na biało- lato to fajny okres, aby do bieli powrócić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że fajny i jest przyjemniej w takich jasnych kolorach.

      Usuń

Prześlij komentarz