Inspiracje jesień 2020 (#shacket, #krata) 1

 Oj bardzo dawno nie było na moim blogu takiego wpisu. Po części jest to spowodowane tym, że ten rok jest dal mnie rokiem bez zakupów ubrań, po części tym, że ostatnio bardziej skupiłam się na minimalizmie. Nie oznacza to, że nie lubię wiedzieć co jest aktualnie modne. Wręcz przeciwnie! Jest to jedna z pasji, która będzie ze mną od zawsze. Na szczęście teraz, jest to pasja zupełnie niegroźna dla mojego budżetu, ponieważ świadomie podchodzę do tego, co aktualnie potrzebuję i do zakupów modnych ubrań. :) 

Krata modna jest rok, w rok, głównie jesienią i zimą. Projektanci na ten sezon zaserwowali nam jej różne warianty i kolory. Instagram rządzi się swoimi prawami i tam dość mocno został wypromowany trend na shacket. Jest to krótki płaszcz oversize o fasonie koszuli w mniejszą lub większą kratę. Mimo, iż na wybiegach tego typu kurtki / płaszcze pojawiały się u nielicznych projektantów, zyskały one spore grono swoich zwolenników.

Sama nie wiem, czy chciałabym mieć w swojej szafie taką rzecz, ale shacket podoba mi się bardzo w poniższych stylówkach. 

Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam przyjemnego weekendu (u mnie właśnie deszczowo za oknem, ale nie narzekam, bo to idealna pogoda na rozgrzewającą herbatę, kocyk i przytulaski przy ciekawym filmie 😊).

Do następnego!









Komentarze

  1. uwielbiam takie stylizacje i koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham motyw kraty na ubraniach <3 Cudowne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się taka krata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo! Mi też się mega podoba! Ale mam już tyle kurtek, że kolejna to byłoby zabójstwo, a jeszcze w Anglii wbrew pozorom niekoniecznie bywa zimno i nie mam zbyt wiele okazji do ich ubierania :D Tak czy siak jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też sporo kurtek, płaszczy czy zimowych kamizelek, bo aż 13, ale wszystkie kocham miłością dozgonną i nie mam zamiaru się ich pozbywać. Na szczęście ten rok jest dla mnie rokiem bez zakupów, dlatego powyższe inspiracje to dla mnie nadal tylko inspiracje, a nie zachęta do kupowania nowych ubrań.
      Odnośnie pogody, to właśnie dzisiaj jest u mnie taka typowo angielska: mgła, deszczowo, ale nadal ciepło. Ależ lubię taką zmienność pogody w naszym klimacie, już nie mogę się doczekać kozaków i kolorowych szalików do jesiennych stylizacji! 😊

      Usuń
  5. Jestem zakochana w tej koszulowej kurtce! Już od jakiegoś czasu za mną chodzi i na pewno kupię taki model na jesień :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne inspiracje :D Sama w swojej szafie mam kilka rzeczy z motywem kraty :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kraty :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kratę lubię ale shacket mi nie leży. Kojarzy mi się totalnie z odzieżą roboczą.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis, fajnie poczytać co obecnie na topie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przeczytałaś i przypadł Tobie do gustu. Modowych inspiracji nigdy nie zabraknie na moim blogu, więc zapraszam po więcej. 😊

      Usuń
  10. Ciekawie wygląda na zdjęciach, ale sama raczej wybrałabym inną kratkę, i na innego rodzaju ubraniach czy dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wątpliwości jeśli chodzi o shacket w mojej szafie, zresztą wspomniałam o tym w treści, ale ogólnie z kratą jestem na tak! 😉

      Usuń
  11. Na początek gratuluję przejścia na minimalizm <3. Sama bardzo go pokochałam, zdałam sobie sprawę, że nadmiar ciuchów mnie przytłacza, zwłaszcza że w połowie mojej szafy nie chodziłam :). Oddałam cały duży wór a kupuję mniej :).
    Ale inspiracje przyznaję kuszące bo kratę po prostu uwielbiam bez względu na to czy jest aktualnie modna czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też widzę u siebie sporą różnicę w podejściu do trendów i zakupów dzięki temu. Chociaż sama mam jeszcze sporo ubrań (jestem przeciwna bezsensownemu wydawaniu), więc jeszcze ciężko mi nazwać siebie ubraniową minimalistką, ale wszystko idzie w dobrym kierunku.
      Kratę też bardzo lubię, podobnie jak paski, zawsze są w mojej szafie, niezależnie od trendów. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  12. Fajne inspiracje :) kraty i paski, to ponadczasowe wzory, ja je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham kratę, ale najbardziej w postaci spódnic czy sukienek:)
    Bardzo fajne stylówki, choć takie kurtki jakoś tak średnio mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata na sukienkach i spódniczkach jest tą, która najczęściej gości w mojej szafie. 💙 a co do shacket, to bardzo do mnie przemawia w powyższych połączeniach, ale raczej nie widzę jej w swojej szafie. Pozdrawiam! 😉

      Usuń
  14. Chyba jednak nie dla mnie...jakieś to takie workowate. Wolę zdecydowanie dopasowane płaszczyki, również w kratę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wątpliwości czy jest to fason dla mnie, ale inspiracje do mnie trafiają. Również pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Rzeczywiście to teraz mega hit :) choć krata jest ponad czasowa i nigdy z mody nie wyjdzie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to taki sezonowy trend, jak większość na instagramie.

      Usuń
    2. Fajne ze tak naprawdę tak sporo jest modnych trendów ze każdy znajdzie coś dla siebie .

      Usuń
  16. świetne inspiracje, taka krata to jest coś ;) ostatnio poluję na spodnie w kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie w kratkę lub garnitur, jeśli już miałabym na coś polować. 😉

      Usuń
    2. na garnitur też mam chęć, ale nie miałabym go gdzie założyć ;/

      Usuń
  17. mój mąż bardzo lubi kratowe koszule:) ja sama takowych nie noszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi Tobie o takie flanelowe. Są całkiem fajne. 😉

      Usuń
  18. No ślicznie wyglądają takie płaszczyki, ciekawa jestem czy tylko na osobach szczupłych tak pięknie leżą ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kratke, szczególnie na koszulach 😉
    jednak jeśli chodzi o taki płaszcz, mam takie samo zdanie jak Ty - na tych zdjęciach mi się podoba, ale na sobie ,już niekoniecznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kratka. Chętnie przytuliłabym koszulę z przedostatniego zdjęcia, choć jak dla mnie ta kratka jest trochę za duża. Kiedyś bardzo lubiłam pepitkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Krata <3 Dużo więcej do szczecia nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kratę, super inspiracje ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie stylówki podobają mi się na kimś ale wiem, że sama nie czułabym się w takiej "koszuli" najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę podobnie o sobie. Inspiracje dla mnie super, ale tak, jak napisałam, nie wiem czy chciałabym mieć ją w szafie. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się shacket, myślę że znalazł by zastosowanie przy moich "stylówkach".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Może któraś z przedstawionych przeze mnie inspiracji będzie idealna dla Twoich stylówek? 😉

      Usuń
  25. Ciekawe inspiracje! Właśnie szukam materiału w kratę i jest tyle opcji, że ciężko mi dokonać wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata ma różne oblicza i faktycznie jest w czym wybierać!

      Usuń
  26. Uwielbiam kratę <3 Chciałabym taką marynarkę

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne inspiracje! Podoba mi się taka krata ale na kimś ,młodszym rocznikowo bardziej pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam motyw kraty , a w szczególności na ubraniach oversize <3 Super post !!!
    Zapraszam do mnie na dwa nowe modowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. BArdzo lubię takie kraciaste koszule :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. wygląda super, uświadomiłam sobie zresztą, że mam z czego (mniej więcej) zrobić podobną stylówkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w swojej szafie mam kilka takich koszul, uwielbiam :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj ja bardzo długo przekonywałam się do kraty. W mojej szafie pierwsze kraciaste koszule pojawiły się 2 lata temu. Do dzisiaj należą do moich ulubionych- właśnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedyś by powiedzieli że robotniczy, dziś moda haha :D słodkie są!
    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kratę lubię, ale nie we wszystkich ubraniach. Takie płaszczyki jednak wyglądają bardzo ładnie i z chęcią sama bym się w taki zaopatrzyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w swojej szafie i spodnie w kratę, i Marynarkę, i koszulę, i spódniczki. Tylko właśnie płaszcza nie mam w kratkę. 😉

      Usuń
  35. Świetne zestawienie. Też ostatnio stawiam na kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super propozycję. Jednak jak widzę młode dziewczyny z odkrytym brzuchem i rozpiętą kurtka to przyznam że mam dreszcze i aż chce się powiedzieć dziecko zapomnij ta kurtkę .

      Usuń
  36. Bardzo sympatyczne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz