#outfit 13: legginsy i kamizelka


Cześć, jak się macie?

Spadł u Was śnieg, czy tylko trochę przymroziło? Outfit, który dziś pokazuję to look z czwartku, gdy temperatura odczuwalna była w okolicach kilku stopni na plusie. Ciepła kamizelka i bluza, do tego wygodne botki i legginsy. Na szybkie wyjście po zakupy i takie spadki temperatur jak znalazł (podobny set na cieplejszy okres prezentowałam tutaj).

Outfit april 2022

Jutro kolejne połączenie legginsów, ale dzianinowych. Cieszę się, że z zimowych ubrań i dodatków schowałam tylko puchową kurtkę. Czapki, szale rękawiczki niestety w najbliższym czasie będą w użyciu.

Outfit legginsy 2022

Mam na sobie:

Szare botki: Deichmann - 2015 rok,

Czarne legginsy: F&F - 2018 rok,

Bluza: House - 2016 rok,

Kamizelka: C&A - 2013/2014 rok,

Materiałowa torba: Sh - 2013 rok.

OOTD spring 2022

Do następnego!

Komentarze

  1. Kiedyś bardzo często nosiłam legginsy, teraz w zasadzie noszę je tylko na WF :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo a widzisz właśnie wracają w modzie i to nie tylko w wersji czarnej. Co prawda nie każdy lubi nosić je na co dzień, ale ja ostatnio stawiam na ubrania bardzo wygodne.

      Usuń
  2. Czarne legginsy to klasyk. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że czarne spodnie, a czy to będą legginsy, jeansy czy spodnie materiałowe, to już zależy od ogólnie panujących trendów i wyboru danej osoby.

      Usuń
  3. Oh, "spadek temperatury" to bardzo łagodne określenie dla tego co aktualnie mamy za oknem :D Z pogody gdzie można było wychodzić z podkoszulku, mamy srogą zimę. Oby szybko przeszło! Co do stylizacji to jak zwykle przepięknie! Ta kamizelka wygląda naprawdę rewelacyjnie i fajnie wygląda z tymi czarnymi spodniami!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na dzisiejszy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie od czwartku zrobiło się zimno a od wczoraj pada śnieg. Bardzo fajna stylizacja, lubię takie kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat tę lubię za tego misia w środku - super grzeje. No tak, wszędzie spadł śnieg, tylko nie u mnie. :D

      Usuń
  5. Fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja właśnie rozważam zakup takiej futrzanej kamizelki, bo pogoda to nas niestety nie rozpieszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma misia w środku i jest dla mnie bardziej praktyczniejsza od całej futrzanej - miałam i prawie w ogóle jej nie nosiłam. Ta się u mnie lepiej sprawdza. ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny i wyglądający na wygodny strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, wygodny strój na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, śmigam w nim do pobliskiego rezerwatu na spacery. :)

      Usuń

Prześlij komentarz