Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: pastelowa bluza i czarna spódniczka

Dzień dobry wszystkim. :)

Dziś wrzucam post ze sporym opóźnieniem, ale jutrzejszy wpis pojawi się już punktualnie. Kolejne połączenie bluzy. Tym razem z czernią. Myślałam, że akurat do tej spódniczki ta bluza będzie wyglądała świetnie, ale bardziej podoba mi się jej poprzednie zestawienie z jeansową spódniczką. Może gdybym ją włożyła w środek, to lepiej by to wyglądało... Też tak macie, że zrobicie jakieś fotki na bloga, a później okazuje się, że mogliście bardziej dostylizować outfit? 

Capsule wardrobe winter 2021/2022

Coraz bardziej cieszę się, że zdecydowałam się publikować tutaj moje outfity z kapsułowej garderoby, ponieważ taki przegląd zdjęć pozwala mi ocenić, który jest takim 100% pewniakiem i wygląda naprawdę ok.

winter's outfit

Zostawiam Was ze zdjęciami, uważajcie w tę wietrzną pogodę, a my widzimy się jutro z kolejnym połączeniem bluzy.

OTD winter 2021/2022

Do następnego!

Komentarze

  1. Piękna bluza i całą stylizacja. Ja się regeneruję po chorobie, nie wychodzę, no może ze śmieciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest świetna. Bardzo się mi podoba. Lubię taki kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię łączyć bluzę, np. ze spódnicą. Uważam, że to fajne luźne, wygodne, a zarazem nietuzinkowe rozwiązanie ;) Ładny kolor bluzy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz