Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: pastelowy look

Dzień dobry wszystkim! 

Outfit dzisiejszy jest już bardziej wiosenny, niż zimowy. Od tygodnia jest cieplej, słoneczniej, że ja nic, tylko odliczam dni do wiosny! Co prawda takie pastele lubię również nosić w mroźne, słonecznie dni, ale obecny stan rzeczy za oknem mi zupełnie nie przeszkadza. :) 

Capsule wardrobe winter 2021/2022


Oczywiście w mroźne, słoneczne dni nie pozwoliłabym sobie na wyjście w cielistych rajstopach (dziś jestem tak ubrana w domu), na zewnątrz miałabym jednak czarne i grubsze, bo nie lubię marznąć.

Pastelowy outfit


Pastelowa bluza jest przeze mnie wyciągana prawie każdej zimy i nie wyobrażam sobie nie mieć jej pod ręką. Jest najlepsza, gdy chcę czuć się swobodnie i chcę, żeby było mi ciepło. Gdy się zużyje, to na pewno w jej miejsce kupię następną. :)

How to wear pastels in winter?



Do następnego!


Komentarze

Prześlij komentarz