#outfit 51: typowy zwyklak

Cześć!

Dziś prezentuję Wam szybciutki wpis. Outfit, który miałam w tygodniu, wychodząc na zakupy. Taki typowy zwyklak domowo - wyjściowy. Akurat te jeansy służą mi do pracy zdalnej, gdy mam nieformalne spotkania. Ostatnio są to też jedyne jeansy, które wkładam wychodząc na zakupy, szybki spacer czy ogarnąć coś na mieście. W połączeniu z wygodnymi, skórzanymi trampkami, fajnie mi się sprawdzają. 

Outfit of the day
1. Takie połączenie już występowało na blogu klik, to dowód na to, że gdy trzeba coś na szybko wykombinować, to zawsze są to jeansy, jakiś pasiak i wygodne buty.


Golf w paski, to już bardziej domowa rzecz. W połączeniu ze spodniami dresowymi, całkiem fajnie się prezentuje. Zakładam go w taką chłodniejszą pogodę pod kurtkę, gdy wiem, że wychodzę tylko na chwilę i nie będzie trzeba jej ściągać. Spokojnie mogłabym tak naprawdę wyjść w nim, jak w każdym innym wyjściowym ubraniu , bo mimo iż ma sporo lat, to nie jest w ogóle zniszczony (naprawdę solidna bawełna!), ale jednak najlepiej czuję się w nim właśnie w domu. :)

Outfit of the day: typowy zwyklak
2. Ostatnio jestem na etapie robienia dużych porządków w mojej garderobie (jak to na wiosnę) i kurtka wraz z szalem są na etapie oddać / zostawić. Może przygotuję dla Was jakiś fajny wpis porządkowy, bo po statystykach widzę, że nadal cieszą się one dużą popularnością!


Mam na sobie:

Trampki: Lasocki dla CCC - 2020 rok,

Jeansy: wymiana ubrań - 2013 rok,

Golf w paski - BonPrix - 2011 rok,

Kurtka: C&A (wymiana ubrań) - 2015 rok,

Szalik: lokalny sklep - 2010 rok.

Do następnego!

Komentarze

  1. Takie zwyklaki bardzo lubię, bo fajnie gdy jest ciepło, wygodnie i stylowo.
    U mnie porządki w szafie prawie zakończone, większość rzeczy odpowiada mi w stu procentach, jednak jest kilka ubrań, do których mam sentyment, ale chodzić już w nich nie chcę i tak sobie leżą ładnie poskładane (może za jakiś czas mi się odmieni i znów je będę nosić).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że od zawsze miałam słabość do pasków gdy mowa o koszulach i koszulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja taki styl preferuję. Podobają mi się takie "zwyklaki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, do dobrze czujesz się w tym zwyklaku. Masz świetną figurę i we wszystkim Ci też jest do twarzy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny golf no i Ty w nim ładnie wyglądasz :) Przeszła mi przez głowę myśl, że ten golf super prezentowałby się z ciemną spódnicą. Chodzisz czasem w spódnicach? Doczytałam teraz, że to golf z BonPrix z 2011 roku. Jestem w szoku, że tak długo wytrzymał :o

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz