Inspiracje wesele: fryzura na ślub brata

Cześć kochani!

Dziś mała garść inspiracji i wpis bardziej skierowany dla pań. W czerwcu czeka mnie ślub mojego brata. Jak wiadomo każda z nas podczas takiej uroczystości chce wyglądać idealnie, dlatego ja zaczęłam przeglądać inspiracje w poszukiwaniu wymarzonej fryzury. 

trendy ślubne 2021

Pandemia sprawiła, że bardziej zaczęłam dbać o włosy w domu, a częsty lockdown zakładów fryzjerskich doprowadził do tego, że osiągneły one idealną dla mnie długość. Dzięki temu teraz przy wyborze fryzury, mogę sobie w końcu pozwolić na wymarzone loki. 

loki na wesele

Zresztą to właśnie loki i naturalność są teraz jak najbardziej w trendach, co bardzo mnie cieszy. Nie wstawiam tutaj innych propozycji, ponieważ biorę pod uwagę tylko wariant z rozpuszczonymi włosami, ale jeśli interesuje Was bardziej ten temat, to chętnie go rozszerzę w kolejnych wpisach. 

Fryzura na wesele 2021

Raczej nie będę stawiać na ozdoby w postaci spinek, czy wsuwek - to pani młoda ma błyszczeć w tym dniu, nie jej bratowa. ;) Zresztą mam rok bez zakupów - akcesoriów do włosów również, więc omijam takie inspiracje. Poza tym moje włosy są bardzo cieniutkie i żadne spinki się na nich nie trzymają.

Ozdoby we włosach

Bardziej zastanawiam się nad kolorem włosów, bo mój obecny to rudy i nie wiem, czy nie będzie kłócił się z czerwoną sukienką. Co myślicie? 

Rude włosy 2021

Podobają Wam się w ogóle moje inspiracje? Na jakie fryzury Wy byście postawiły w tym dniu?

Do następnego! :)


Komentarze

  1. Piękne inspiracje :) niestety mam cienkie i niezbyt gęste włosy, więc mogę tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest czego, bo też mam cienkie i delikatne włosy...

      Usuń
  2. Rude włosy nie wyglądają źle przy czerwieni, choć zapewne blond pasemka na rudej bazie pomogłyby ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak na chrzcinach mojego chrześniaka. Zamarzyłam sobie wtedy rude włosy i tak je też przefarbowałam, ale gdy zobaczył mnie mój ojciec (wtedy byłam jeszcze bardzo młoda i mieszkałam z rodzicami), nakazał mi natychmiast się przefarbować, bo nie pojedzie ze mną na żadne chrzciny. Znalazłam kompromis: na moje rudości fryzjerka naniosła mi blond pasemka, ale nie czułam się w tym wydaniu zbyt dobrze, zwłaszcza, że zażyczyłam sobie też gęstą grzywkę. :D Także raczej Twoja propozycja odpada, ale dziękuję za sugestię. Ostatecznie powrót do blondu też rozważam. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Rude włosy z czerwoną sukienką będą ładnie kontrastować, nie ma się co bać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Piękne inspiracje! :) Nie wiem, jak chciałabym być uczesana w tym wyjątkowym dniu. Na co dzień noszę rozpuszczone włosy i wpinam w nie różne dodatki, spinki, gumki albo opaski :) Więc może mogłabym je jakoś pomysłowo związać :) I też kocham loki! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro kochasz loki, to myślę, że one mogłyby być ciekawą alternatywą do prostych, rozpuszczonych włosów. Zawsze to jakaś odmiana od codziennej fryzury. :)

      Usuń
  5. Ja bym pewnie postawiła na jakieś lekkie upięcie. Teraz mam dość długie włosy i mnie denerwuje, jak mi latają na wszystkie strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że do mojej sukienki nie będą pasowały upięcia, ale wcześniej stawiałam właśnie na takie rozwiązania weselne: https://anulapl.blogspot.com/2014/06/stylizacja-weselna.html :)

      Usuń
  6. Wszystkie są świetne, aż ciężko się zdecydować :)
    Obserwuje #39
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądają takie lekkie fale. Rude włosy idealnie będą pasować do czerwonej sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, a co do koloru sukienki i włosów, to chyba najlepiej będzie jak ją założę i przy dziennym świetle zrobię sobie poglądowe zdjęcia. ;)

      Usuń
  8. Też postawiłabym na loki i naturalność... Choć gdybym miała długie włosy to pewnie chciałabym jakiś ciekawy warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam za cienkie włosy na warkocze, a szkoda. :( Taki kłos bardzo mi się podoba i robi niesamowite wrażenie...

      Usuń
  9. Bardzo ładne są te fryzury. Ja jednak postawiłabym na jakieś upięcie, aby włosy nie przeszkadzały w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię jak włosy falują w tańcu, chociaż biorąc pod uwagę obecną sytuację, nie sądzę by Państwo młodzi zrobili tradycyjne wesele. Niestety wszyscy w napięciu czekamy na decyzje rządu dotyczącą branży ślubnej i raczej zapowiada się mały ślub z obostrzeniami.

      Usuń
  10. Bardzo mi się podobają takie delikatne fale 😍
    Sama mam z natury kręcone włosy, często by taki efekt uzyskać "mocze " kosmyki i nakładam krem prostujacy włosy i suszę je suszarką😍
    Na taki dzień postawiłabym na jakieś upięcie, oczywiście z kręconych włosów 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałabym naturalnie kręcone włosy tak, jak Ty, to też postawiłabym na ciekawe upięcie z częściowo rozpuszczonymi włosami. Takie włosy z natury są gęste i o wiele łatwiej można z nich wyczarować przepiękną fryzurę. :)

      Usuń
  11. Ja też uwielbiam takie delikatne fale :) Najbardziej podoba mi się pierwsza fryzurka. Podobną miałam na komunię córki i wesele kuzyna. Loki zrobiłam sobie sama, także zaoszczędziłam przy okazji na fryzjerze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, taka fryzura nie wymaga wielkiego zachodu w odpowiednim jej ułożeniu, pod warunkiem, że ma się podatne włosy. Moje włosy często są oklapnięte i wymagają sporej armii kosmetyków, by były podniesione u nasady, dlatego będę prosić o pomoc fryzjerkę przy ułożeniu fryzury.

      Usuń

Prześlij komentarz