#outfit 11 wiosna: sama klasyka

Bardzo dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia. 😘Dzisiaj moje samopoczucie już o wiele lepsze, więc skorzystaliśmy z tej pięknej pogody, by wyjść na spacer. Na szybko wykombinowałam stylówkę, wkładając same klasyki: pasiak, jeansy, czarną kurtkę i białe buty. 

OOTD spring 2022

Na innych takie outfity bardzo mi się podobają, natomiast na mnie samej jakoś nie przemawiają do mnie. Może dlatego, że przez ostatnie dwa lata odzwyczaiłam się od chodzenia w kurtkach i spodniach. Może też nie wpisuję się w odpowiednią typologię David'a Kibbe, by właśnie nosić się w ten sposób. Znacie tę typologię? Ja obiecałam sobie po skończonym wyzwaniu związanym z niekupowaniem ubrań, skorzystać z takiej analizy, by budować świadomą, kapsułową garderobę, pasującą do mojego typu urody.

How to wear white sneakers?

Mam na sobie:

Białe buty: Deichmann - 2018 rok,

Jeansy: wymiana ubrań - 2013/2014 rok,

Bawełniana bluzka z golfem: Bonprix - 2011 rok,

Kurtka: H&M - 2017 rok,

Eko torba: Biedronka - 2019 rok


Udanej niedzieli!

Komentarze

  1. Świetna, wiosenna stylizacja. Białe buty pasują niemal do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe buty zyskały status klasyki i teraz faktycznie pasują prawie do wszystkiego. ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja na co dzień. Nic jej nie brakuje :) Białe buty to dla mnie taki must have w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A co do białych butów, to też tak uważam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To raczej jest kurtka, chociaż dla mnie to taki "kurtkopłaszczyk". :D

      Usuń
  4. Uwielbiam białe sportowe buty :) Kupiłam sobie ostatnio nowe, na wiosnę :)

    Super look! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz