#outfit 4 - wiosna 2021 (kolorowy t-shirt)

 Cześć kochani!

Trochę mnie nie ma ostatnio na blogu, a to dlatego, bo właśnie uczestniczę w jednym z kursów online. Jestem też w trakcie zmian w moim życiu prywatnym, które dotyczą prawie każdej jego swery. Wszystkie te sprawy zajmują mnie ostatnio dość mocno, stąd taka sporadyczna obecność na moim i Waszych blogach.

Outfit spring 2021

Dziś przychodzę do Was z kolejnym outfitem (teraz będą pojawiać się te już bardziej wiosenne). Mam na sobie t-shirt, który był moim zeszłorocznym odkryciem. Wykopałam go z mojej szafy i zeszły rok należał do niego, zresztą obecny również. Doskonale pamiętam kiedy go kupiłam (był to rok 2011! - najstarszy t-shirt, jaki w ogóle posiadam). Zakup pod wpływem chwili, noszony przez jeden sezon, a później powędrował w kąt. No bo z czym nosić aż tak kolorową górę? 

Outfit: home office


No właśnie z czym? Najlepiej z bazą. W zeszłoroczne lato nosiłam go ze spodenkami, które wylądowały w kapsułowej garderobie, w tym roku łączę z legginsami i tak wygląda mój home office. :) Jeśli chcę wyskoczyć na chwilę do sklepu to zarzucam na siebie kurtkę jeansową, którą bardzo dobrze znacie z trzech poprzednich wpisów. Na to płaszczyk, botki i jestem gotowa do wyjścia. 


Mam na sobie:

Botki: Jenny Fairy dla CCC - 2019 rok,

Legginsy: F&F - 2018 rok,

T-shirt: New Look - 2011 rok,

Kurtka jeansowa: Noisy May dla Zalando - 2018 rok


Do następnego!

Komentarze

  1. zycze powodzenia w konkursie! bluzeczka zdecydowanie przypadla mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi wiadomo za oceanem legginsy są naprawdę bardzo modne. A kiedyś dawno temu nosili je panowie z długimi włosami jak dla przykładu Taylor Stevens z zespołu Aerosmith. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że się Tobie podoba. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ja większość bluzek i ubrań w ogóle mam takich kolorowych :D, więc jestem ciekawa z czym byś to zestawiła :D. Ale bardzo ładnie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam na pierwszy wpis po "urlopie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z legginsami! :D Ostatnio lubię kolorowe ubrania (odpoczywam po beżach, bielach i szarościach). Zaproszenie przyjęte - wpadnę poczytać co u Ciebie. ;)

      Usuń
  5. Marzę o takiej kurtce dżinsowej :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia trzeba spełniać nawet te małe, więc nic nie stoi na przeszkodzie byś i Ty Dorotko miała taką kurtkę. :)

      Usuń
  6. Kurtka jeansowa - uwielbiam! Mam jedną, którą eksploatuję już latami. Mam nadzieję, że jeszcze trochę mi posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tylko jedną i noszę ją bardzo często. Dla mnie to podstawa garderoby i nie wyobrażam sobie, by miało jej u mnie w szafie zabraknąć!

      Usuń
  7. Fajne, uniwersalne polaczenie, bardzo podobaja mi sie Twoje buty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zatem wszystkiego inspirującego! Nie tylko na kursie;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. So Dig The Boots Here - Be Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz