W moim stylu: denim look

Denim to zdecydowanie must have tego sezonu, niezależnie od tego czy nosimy jeans w wersji total look (zgodnie z inspiracjami prezentowanymi tutaj) czy w połączeniu z innymi materiałami.
Początkowo chciałam Wam przedstawić dość oklepaną wersję dżinsu od stóp do głów, zestawiając moja ukochaną kurtkę jeansową z granatowymi rurkami z zary, ale byłoby to zbyt oczywiste.
Dlatego też stwierdziłam, że zaprezentuję outfit z kurtką jeansową (podobnie jak tutaj), ale wykorzystam też inny materiał, który jest jak najbardziej na czasie.
Sztruks pojawiał się już na wybiegach w ubiegłym sezonie, teraz również ma swoje pięć minut. Podejrzewam, że niedługo zabłyśnie pełnym blaskiem i stanie się numerem jeden.
Moje szorty sztruksowe, w kolorze ultra violetu idealnie stopiły się z granatową basicową bluzką, tworząc spójną całość. Do tego kurtka i oxfordki, które już były prezentowane na blogu i którymi Was jeszcze trochę pomęczę. ;)
W dniu robienia zdjęć, pogoda była dość wietrzna, co chyba nawet widać na zdjęciach, dlatego mam też cienki szalik. Jako dodatek wybrałam plastikową torebkę, którą znacie z początków mojego blogowania (klik). 
W stylizacji mimo wszystko wiele się dzieje, dlatego biżuteria jest tak minimalistyczna, że prawie niewidoczna: złoty łańcuszek i kolczyki, bransoletka, jak zawsze moje dwa pierścionki i klasyczny zegarek, który jest ze mną od lat. Wcześniej występował z beżowym paskiem (klik), a dziś przedstawiam Wam z czarnym. Jego kolejną, odmienioną wersję (brązowy pasek) pewnie też zobaczycie na blogu, bowiem nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez zegarka.

Mam na sobie:
Oxfordki - CCC,
Kurtka - Zalando,
Szalik - SH,
Torebka - SH.

Do następnego! 








Komentarze

  1. Bardzo lubię buty typu oxfordki - pasują do wielu stylizacji, są mega uniwersalne:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację to połączenie nie jest tak oczywiste, ale wygląda równie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klasycznie i ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie nie mieć w szafie jeansowej kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Jak jedna się znosi to zaraz w jej miejsce pojawia się u mnie kolejna. :-)

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja:) super kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A kurtka faktycznie jest super, bardzo jestem zadowolona z jej zakupu.

      Usuń
  6. Niestety nie jest,to mój styl,ale najważniejsze,że Ty się w nim dobrze czujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze, że wiele z nas ma różne style. Myślę, że kolejny "klon" na ulicy, ubrany podobnie, (albo i nawet tak samo) jak pięć koleżanek idących razem, nie wygląda dobrze.
      A to co mam na sobie to krótkie spodenki, bazowa bluzka i kurtka jeansowa. Poza torebka nic wyszukanego, ale dziękuję za Twoją opinię. :-)

      Usuń
  7. Fajnie to wyszło :) Nie przyszłoby mi do głowy żeby sztruks połączyć z jeansową kurtką. Nie jest to takie oczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fakt, nie jest to połączenie oczywiste, co nie znaczy, że niedozwolone. ;) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz