#outfit 18: dzianinowe legginsy i kremowa bluzka

Dzień dobry wszystkim poświątecznie! :)

Kwiecień mija nam pod znakiem kapryśnej pogody, przyznać się kto wychodząc wczesnym rankiem wkłada jeszcze czapkę na głowę? Mnie się jeszcze zdarza. Co prawda staram się też wkładać często kamizelkę, ponieważ przejściowa pogoda, jest na nią idealna, ale trzeba zadbać o to, by w ręce nie było zimno. Białe longsleeve nadaje się do tego idealnie, zwłaszcza, że wczoraj miałam na sobie koronkową, cienką bluzkę.  

OTD spring 2022

Z dzianinowymi legginsami zimą to moja baza pod ubranie, bez której nie wyobrażam sobie wyjścia z domu. Aż się dziwię, że na końcówkę kwietnia jeszcze zdarza mi się je razem założyć i piszę o tym zestawie na blogu. 😁

Baza pod ubranie


Mam na sobie:

Buty: Asos - 2020 rok,

Dzianinowe legginsy: lokalny sklep - 2008 - 2010,

Longsleeve: Auchan - 2019 rok,

Kremowa bluzka: wymiana ubrań - 2017 rok,

Kamizelka: wymiana ubrań (C&A) - 2014 rok,

Materiałowa torba: sh - 2013 rok.

Outfit spring 2022


Już jutro na blogu roczne podsumowanie subskrypcji BeGlossy - zapraszam na wpis.

Do następnego!

Komentarze

  1. Ten bezrękawnik jest naprawdę świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna jest ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna w tym roku długo każe na siebie czekać, ale mam nadzieję, że już niebawem wszystkie kurtki i bezrękawniki pójdą w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już mogę stwierdzić, że już poszły w odstawkę. ;)

      Usuń
  4. Wiosna jest w tym roku wyjątkowo kapryśna, ale liczę, że w maju będzie już cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ! do twarzy Ci w tym bezrękawniku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz