Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: czerwono-różowy color blocking

Bardzo lubię połączenie czerwieni z różem. Zimą zawsze noszę moją jasnoróżową bluzę, dlatego jej wybór był oczywisty do kaspułowej garderoby. Chciałam też zobaczyć jak w praktyce będzie się prezentowało połączenie czerwieni i różu w mojej szafie, dlatego zdecydowałam się również dodać poniższe spodnie. Szczerze? Spodziewałam się efektu wow, ale większe wrażenie zrobiło na mnie połączenie szarego swetra i czerwonych spodni. Wiadomo, że ile ludzi, tyle gustów i opinii, ale jestem ciekawa co Wy sądzicie?

Capsule wardrobe winter 2021/2022

Ogólnie te spodnie są bardzo wygodne. Fajnie przylegają, ale też nie uciskają za bardzo w pasie. Dobrze trzymają się na łydkach, nie wychodzą też z botków, czy kozaków. Do tego w połączeniu z wygodną bluzą, to już w ogóle jest wygodny, set. Zauważyłam, że ostatnio takie lubię najbardziej. Im mniej skomplikowany i przede wszystkim wygodny ubiór, tym lepiej.

Colour blocking: red & pastel pink

Do następnego!

Komentarze

  1. To zestawienie- bardzo ciekawe.
    Jako osoba ciągle analizująca muszę powiedzieć, że szary sweter bardziej podkreślał Twoją urodę.
    Jednakowoż w tej bluzie też jest Ci dobrze. Jest piękna- prosty, elegancki krój i napis dokładnie w tym miejscu , w którym powinien być.
    Ostatnio stwierdziłam, że dojrzałam do różu. Pierwszy różowo- szary sweterek kupiłam sobie na wigilię ( po przymierzeniu dosłownie góry rzeczy) a kilka dni temu właśnie taką prostą bluzę w kolorze pudrowym.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. To połączenie wyglada naprawde świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewne wielu ososbom polaczenie rozu z czerwienia wyda sie zbyt kontrowersyjne.Jednakze rozowy jest wlasnie pochodnym tego drugiego i nie wykluczaja sie wzajemnie.Stylizacja Twoja bardzo mi sie podoba,jest wygodna i ma fajny kontrast :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw ze spodniami ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie bardzo fajne :D Ja kiedyś bardzo często nosiłam takie kolorowe spodnie, od razu humor był lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się takie zestawienie kolorów bardzo podoba. Dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Bluza super, moim zdaniem fajnie komponuje się z tymi spodniami :) Całość ładnie ze sobą współgra. Zestaw na każdą okazję, jak dla mnie rewelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te spodnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej wolę stonowane barwy, moja kapsułowa szafa to tylko brązy, beże i czarne ubrania, ale takie wydanie jest faktycznie bardzo radosne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna stylizacja. Bardzo lubię czerwone spodnie w zestawieniach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda ta stylówka. Na luzie i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię połączenie czerwieni i różu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna "żywa" stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe zestawienie :)
    Spodnie mi się bardzo podobają, ale w czerwonym kolorze, raczej nie dla mnie.
    Za to bluzeczkę, chętnie bym nosiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz