Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: krótki sweter i czerwone spodnie

Dzień dobry kochani!

Capsule wardrobe winter 2021/2022

Kolejne połączenie z kapsułowej garderoby, które zdecydowanie do mnie trafia.

How to wear red trouses?

Dopasowane spodnie (może niekoniecznie w kolorze, ale jeansy już tak), długie kozaki i dopasowany sweterek - taki mój znak rozpoznawczy. No ok, sporadycznie zamiana spodni na minispódniczkę - gdy temperatura jest znośna za oknem. Taki zwyklak na co dzień, który zawsze się sprawdza. A Wy macie swoje ulubione outfity na co dzień?

Szary sweter i czerwone spodnie

Do następnego! :)

Komentarze

  1. Bardzo ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Szary sweter ładnie tonuje dość intensywny odcień spodni. :)

      Usuń
  2. Świetne połączenie, kolor spodni odżywia całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię odcień tych spodni, taka nieoczywista czerwień.

      Usuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. Czerwone spodnie do czarnych kozaków i szarego sweterka- super!
    Cóż, najwygodniej mi w jeansach, których mam kilka w podobnych kolorach. Do tego dopasowuję bluzki i swetry, t shirty- w zależności od pory roku. Często ubieram się na cebulkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też kiedyś tylko jeansy i jeansy, aż powiedziałam dość i wskoczyłam w spódniczki i materiałowe spodnie. Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten Twój sweter,jest mega ponadczasowy przez co idealnie komponuje się z wieloma ubraniami :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz