Kolorowa bluzka na dwa sposoby

Obiecałam sobie, że maj przechodzę  tylko w spódniczkach i oto dowód. Dwie stylizacje z początku tego tygodnia, gdy temperatura za oknem przewyższała dwadzieścia stopni (i to w cieniu). Doczekaliśmy się pięknej, słonecznej wiosny.

1. Stylizacja z jeansową spódniczką

Jeansowa spódniczka to dowód na to, że naprawdę prezentuję tutaj tylko zawartość mojej szafy, a nie nowe ubrania - klik. Mam również na sobie trampki, których nie prezentowałam tutaj. Jeśli czytaliście ten wpis, to wiecie, że zastanawiałam się nad ostatnią piętnastą parą do mojej kapsułowej garderoby i właśnie poniższe trampki do niej dołączyły.

Jeansowa mini

Mam na sobie:

Buty: Asos - 2020 rok,

Rajstopy: ??? - ostatni rok zakupów cielistych  rajstop to 2020 rok i myślę, że tą datą będę się posiłkować w późniejszych wpisach (zwyczajnie nie jestem wstanie wszystkiego spamiętać jeśli chodzi o zakupy).,

Jeansowa spódniczka: lokalny sklep - 2010 rok,

Bluzka: prezent - 2013 rok,

Bransoletka: prezent - 2011 rok


2. Stylizacja z białą spódniczką i marynarką

Co tu dużo pisać, kocham krótkie spódniczki i tylko takie mam w szafie. W przeróżnych fasonach i kolorach, dlatego kolejna mini. Tym razem biała i bardzo dziewczęca. Moja ulubienica, jeśli chodzi o wylegiwanie się w ogrodzie. By przełamać jej infantylny charakter, dodałam marynarkę w kratkę.

Mohito

Mam na sobie:

Buty: Asos - 2020 rok,

Rajstopy: ??? - 2020 rok,

Biała spódniczka: lokalny sklep - 2010 rok,

Bluzka: prezent - 2013 rok,

Marynarka: Mohito - 2019 rok,

Bransoletka: prezent - 2011 rok,


Do następnego! :)

Komentarze

  1. I super! Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje wspaniałe. Ta pierwsza z racji tego, że to dżins kojarzy mi się z pracą. Ta druga z wyjściem z domu w niedzielę. Wcale się nie zestarzały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są swietne a bluzeczka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam marynarki! więc od razu ta stylizacja bardziej mi podchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta spódniczka dżinsowa :) Uwielbiam takie :)
    Obie stylizacje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz