Szary sweter na kilka sposobów: sposób I - z kolorową spódniczką

Cześć!

Jak Wam mija weekend? Pogoda za oknem to taka wiosna / jesień. Termometr dzisiaj u mnie pokazuje aż 10 stopni na plusie, a w tygodniu ma być jeszcze cieplej. Dlatego ja już powoli wyciągam lżejsze kurtki.

Gray & red how to wear?
1. Kolor na spódniczce trochę ożywia tę stylizację, ale w kolejnych dniach przedstawię Wam połączenie z czarną spódniczką.

W poprzednich wpisach sprawdzałam żółty sweterek, do połączeń z nim jeszcze wrócę, ale pisałam Wam też, że będę chciała przetestować kolejną rzecz z mojej szafy. Szary sweter świetnie sprawdził mi się w kapsułowej garderobie. Wcześniej zastanawiałam się, czy nie przekazać go dalej. Tez zimy, częściej nosiłam go w domu, niż na zewnątrz, dlatego poprzez dzisiejszy eksperyment, będę chciała sobie stworzyć kilka z nim połączeń.

OOTD gray &read clothes winter 2024
2. Krótkie sweterki świetnie sprawdzają mi się do spódniczek. Lubię tak! :)

Na początek kolorowa spódniczka. Teraz zaczęłam nosić ją częściej, by trochę przywołać już wiosnę. Czerwień i szarość obecnie jest jednym z najmodniejszych połączeń, więc po części również tym się kierowałam. Do tego kamizelka. Lubię taki odcień zieleni i bardzo lubię tę kamizelkę. Jeden z zakupów, który zwrócił mi się już chyba z 1000 razy! :)

Kamizelka zimą, jak nosić?
3. W taki sposób nie nosiłam jeszcze tej kamizelki. Połączenie ze spódniczką jest dla mnie nowością. Dajcie znać, jak wyszło.

Mam na sobie:

Klasyczne kozaki: Jenny Fairy dla CCC - 2018 rok,

Rajstopy: Biedronka / Tesco - zakup sprzed pandemii,

Spódniczka: Second hand - 2018 rok,

Sweterek: wymiana ubrań - 2016 rok,

Kamizelka: C&A - 2013/2014 rok.

Do następnego!

Komentarze

  1. Cześć! Ja również pozwoliłam sobie już na noszenie lżejszych kurtek i szczerze mówiąc nie jest mi w nich zimno. Powiedziałabym nawet, że idealnie :) Zdecydowanie pogoda co raz bardziej wiosenna.
    Muszę przyznać, że ciekawie wygląda to połączenie. Z kamizelką prezentuje się równie świetnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Weekend mija bardzo miło i słonecznie, fajna stylizacje, najbardziej podoba mi się w niej spódniczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze swetrem można fajnie łączyć różne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweter. Ma długie rękawy zakończone futerkiem. Bardzo ładnie wygląda przy czerwonej spódniczce. Kamizelka też bardzo ładna. Całość wygląda super!
    Aura zimowa zmienia się na naszych oczach. Sama nie wiem, dobrze to czy źle, ale dziwne...
    Jak tak dalej pójdzie, nie trzeba będzie kupować zimowej odzieży...
    Pozdrawiam serdecznie. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, bardzo mi się podoba ta stylizacja, a połączenie kamizelki ze spódnicą jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szary sweterek bardzo fajnie wygląda z kolorową spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że stylizacja całkiem ładnie wyszła. Idealna na zimne wieczory wiosenne czy jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta spódniczka dodaje pazura

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja z kamizelką. W sam raz na przedwiośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Podoba mi się takie kolorystyczne połączenie- dół jaśniejszy, góra ciemniejsza. Super wygląda taki kontrast :)
    U mnie też wiosennie się zrobiło za oknem, mam nadzieję że grube kurtki wylądują niebawem na dnie szafy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja <3 spódniczka bardzo fajnie się układa akurat na pierwszy powiew wiosny :) Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia Kochana <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo fajnie wiedzieć, że czerwień i szarość jest w modzie. Bardzo mi się podoba to połączenie i znajdę dobre ku niemu ciuszki w szafie :).
    Sweterek i spódniczka cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie, spódniczka dodaje koloru i charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja. Spódniczka świetnie ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor spódnicy faktycznie ożywia stylizację

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz