#outfit 6 - lato 2021 (krata - trend nadchodzącego sezonu)

Dzień dobry wszystkim. :)

Ostatnio wrzucałam bardzo dużo postów z wykorzystaniem konkretnego ubrania na dwa sposoby (jeśli sobie wejdziecie w zakładkę "moje stylizacje" to zobaczycie, że faktycznie było tego sporo). Dziś mała odmiana - outfit z poprzedniego tygodnia. Tak się złożyło, że nie mogłam w poprzednią niedzielę wrzucić zdjęć, dlatego nadrabiam teraz. Dzisiejsze zdjęcia to nawiązanie do dużego wpisu, który pojawi się w najbliższych tygodniach - dotyczący doboru dodatków do stylizacji. Nie będę teraz rozpisywać się na ten temat, ale wypatrujcie małego poradnika, dotyczącego tworzenia kapsułowej garderoby z wykorzystaniem spójnie dobranych dodatków.

Kapsułowa garderoba

Trochę na temat poniższej stylówki. Poprzedni tydzień pod względem pogody, to chyba przedsmak jesieni! Poranki są już bardzo chłodne (w granicach 13 stopni), a wciągu dnia mamy jeszcze wakacyjne ciepełko, gdzie temperatura spokojnie przekracza 25 stopni. 

Outfit 2021

Dlatego od rana na nogach cienkie, czarne rajstopy i botki, a popołudniami wymiana botków na sandałki, a zamiast rajstop okulary przeciwsłoneczne. Trochę ubolewam już nad tym, że już nam się powoli zaczyna ochładzać, ale co poradzić? 

Mam na sobie: 

Spódniczka: Lokalny sklep - 2010 rok,

Bluzka: Wymiana ubrań - 2015 rok (wcześniejsze wpisy z tą bluzką: klikklik),

Pasek: H&M - 2018 rok (zastąpił pasek z tych wpisów: klikklikklik),

Torebka: Pepco - 2018 rok (wcześniejsze wpisy z tą torebką: klik),

Okulary przeciwsłoneczne: szafa mojej babci - 2015 rok (wcześniejszy wpis z tymi okularami: klik).


Do następnego!

Komentarze

  1. Kratka to wzór, który zawsze ciekawie wygląda, w połączeniu z paskiem, torebką i okularami wyszła świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak! Krata i paski to jest coś, co bardzo lubię. Oba te wzory sprawiają, że stylizacja jest bardziej interesująca.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest bardzo wymagająca w doborze pasujących do niej ubrań, ale wyjęłam ją po latach z szafy i na pewno jesienią będę próbowała ograć ją na kilka sposobów.

      Usuń
  3. Bardzo lubię kratę:)))piękna spódnica:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu spódnicy, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. fajna stylizacja, ten pasek mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek wyjęłam na nadchodzącą porę roku i liczę na to, że będzie miał jeszcze swoje pięć minut. ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się połączenie koloru tej bluzki z tą spódniczką :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, piękna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, inna niż te obecnie spotykane na ulicy i ogromny plus, że nadal nosisz ubrania, które mają nawet kilkanaście lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rok bez kupowania ubrań i dodatków, więc ciekawych połączeń szukam tylko w swojej szafie. :) Polecam taki challenge. ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Aż się zaskoczyłam, gdy je wygrzebałam z szafy mojej babci. Nawet mój chłopak, gdy je zobaczył (i parę innych łupów, które wtedy przywiozłam) powiedział: "no,no,no ale miałaś stylową babcię!", he, he. :D

      Usuń
  9. Krata zawsze na plus, super wyglądasz❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Krata jest ponadczasowa :D Warto wiec w szafie ubrania w krate :) Super stylóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kratkę :) Jest ponadczasowa, nigdy z mody nie wyjdzie :)

    Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I loved the bag, I found it very beautiful and it matched your style.
    I loved your blog that I'm already following.
    kisses and good week https://beperes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieśmiertelna krata, sam uwielbiam koszule w kratę, nawet nie wiem skąd to uwielbienie się bierze. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię koszule w kratę, obecnie mam tylko jedną, ale te ulubione już dawno wynosiłam! :D

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam problem z wpleceniem ubrania w kratkę w stylizację. Bardzo podoba mi się Twoje propozycja, ślicznie wygadasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata + krata w tym samym kolorze lub jak u mnie krata + gładka baza w kolorze ubrania w kratkę. :)

      Usuń
  16. Ale super wygladasz. Podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super torebka i fajny look . Czeka na wpis o który mówisz 🤗

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna stylizacja:) mega mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit <3 Pamiętam, jak krata była w modzie za moich licealnych czasów i wtedy wszystkie nosiłyśmy kraciaste koszule ;) Ja miałam też 2 spódnice, które uszyła mi moja znajoma i byłam z nich bardzo dumna :) Jak widać, moda jest jak bumerang i kolejne trendy powracają do łask ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta spódniczka to prawdziwy hit! :* Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz 😍
    Bardzo lubię kratę 😀
    U mnie ostatnio, wakacyjne temperatury się skończyły- czuć w powietrzu jesień 🍁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Krata to taki element w modzie, który co chwilę się w niej przewija. Miałam płacz i marynarkę w tym wzorze, ale obecnie nie mam ani jednego ani drugiego :D. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze trochę ubrań "kraciastych", obok pasków to mój ulubiony wzór. :)

      Usuń
  24. Krata to bez wątpienia wzór, który można określić ponadczasowym.
    Ślicznie kochana wyglądasz <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś za kratą nie przepadam :P zdecydowanie wolę paski. Ale nie zmienia to faktu, że wyglądasz świetnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast niespecjalnie lubię kwiaty na sobie, więc mogę sobie wyobrazić jak reagujesz na kratę, he, he. :D

      Usuń
  26. całkiem przyjemna wizualnie całość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz