#outfit 48: wiosna!

Cześć wszystkim!

Na to, by życzyć Wam zdrowych spokojnych Świąt Wielkanocnych, trochę się spóźniłam (niestety pochłonęły mnie inne sprawy), ale życzę Wam pięknej wiosny! Gdzieniegdzie weekend ma być wręcz letni, więc mam nadzieję, że będziecie korzystać z pięknej pogody.

Ja dziś krótko, chciałam Wam pokazać połączenie, które od zeszłego roku jest jednym z moich ulubionych. Było tutaj, jest i tej wiosny w troszkę innej wersji. Coś, co mi się sprawdza, nosze i noszę - proste. :)

OOTD 2024: spring
1. Jeśli wiosna, to muszą być kwiaty i białe spodnie, nie ma innej alternatywy. :)

Mam na sobie:

Buty: Deichmann - 2018 rok,

Jeansy: Kappahl - 2017 rok,

T-shirt: Armani Jeans (wymiana ubrań) - 2016 rok,

Rozpinany kardigan: Van Graaf - 2017 rok,

Szalik: Gabi / prezent - 2011 rok.

Do następnego!

Komentarze

Prześlij komentarz