Sweter we wzory na kilka sposobów: sposób II - z czarną spódniczką

Cześć!

Dziś ciąg dalszy mojego eksperymentu. Wczoraj wzorzysty sweter połączyłam z kolorową spódniczką, dziś z czarną bazą. Wyszła bardziej ugrzeczniona wersja. Zresztą sami zobaczcie.

Jak łączyć kolorowy sweter?
1. Często łączę czarny dół z wzorzystą górą, by stonować nadmiar kolorów. 

Można ewentualnie założyć jeszcze na to czarny żakiet, jak tutaj, ale myślę, że byłaby to wtedy bardzo szkolna stylizacja. Ta spódniczka z dzisiaj jest bardzo prosta i klasyczna, poprzednia, którą łączyłam z tym swetrem, bardziej nadawała się do zestawienia z czarną marynarką. 

Czarna baza i kolorowy sweter
2. Myślę, że to połączenie z czarną marynarką sprawdzi się w mroźne dni, jako dodatkowe ocieplenie pod płaszcz. W pozostałych dniach pozostałabym przy wersji bez marynarki.

Podsumowując: żółty sweter dobrze wygląda z klasycznymi spódniczkami, zarówno w kolorze, jak i w czerni, ale nadal nie jest to coś, co powoduje, że sweter ten stanie się takim pewniakiem, w sytuacji, gdy nie mam co na siebie włożyć. W kolejnych dniach pokażę Wam połączenia ze spodniami, może wtedy będzie jeszcze lepiej. 

Mam na sobie:

Zamszowe kozaki: Deichman - 2019 rok,

Rajstopy: Biedronka / Tesco - zakup sprzed pandemii,

Spódniczka: Sinsay - 2017 rok,

Sweterek: wymiana ubrań - 2013/2014 rok,

Złoty łańcuszek: prezent - 1995 rok,

Zawieszka: z szafy mojej mamy (prezent) - 2000/2001 rok,

Marynarka: New Yorker - 2016 rok.


Do następnego!

Komentarze

  1. Zestawienie tego swetra z czarną spódniczką podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe stylizacje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już Cię lubię!!! Mój minimalistyczny świat ma bratnią duszę. Kocham naturę i nie lubię, jak ludzie niszczą nasz glob. Jak ładnie zestawiłaś kilka rzeczy. I po cóż pełne szafy? Nie lubię wyrzucać rzeczy jeżeli można dać im drugie życie. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek w romby bardzo energetyczny i radosny, ładnie wygląda z czarną spódniczką.
    Napisałaś, że pochodzi on z wymiany ubrań. Wczoraj czytałam artykuł na ten temat. To świetna opcja, bo wchodzimy w posiadanie niebanalnych ubrań, w których nie dość, że ładnie wyglądamy, to mamy okazję do radosnych spotkań i przyczyniamy się do ochrony środowiska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci ładnie w jasnych kolorach blisko twarzy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, żółty sweter i spódniczka to całkiem dobre połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio kupilam podobny w lumpku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Panią Ogrodową- super zestawienie, najbardziej mi się podoba w tej werji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie jak grzeczna uczennica. Mnie się podoba i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żółty, wzorzysty sweter z czarną spódniczką wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zestawienia chociaż sweterek kompletnie nie w moim guście ale on jest specyficzny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz