Podsumowanie uporządkowanego września

Dziś rozpoczął się nowy miesiąc, do tego wolna sobota. Czas na leniwy poranek, przemyślenia, kolejne plany i podsumowania. Lubię taką ciszę o poranku, gdy domownicy jeszcze śpią, a ja cichutko wymykam się na balkon z kubkiem gorącej, aromatycznej herbaty. Jeszcze w piżamie, trochę zaspana, delektuję się ciszą... Tak, tak, sobota i niedziela, to ten czas, gdy o godzinie siódmej, czy ósmej, w dużym mieście, można usłyszeć śpiewające ptaki, dostrzec pierwsze promienie słoneczne i poczuć się trochę w innym miejscu. 

Hallo autumn

Zabrali mi piękne drzewa, trawę i widok zieleni z okna, położyli drogę, puścili tramwaj i mogłoby się wydawać, że czas takich magicznych poranków na balkonie, w weekend, właśnie minął, ale... nie! Jest cisza, spokój, miasto bardzo wolno budzi się do życia, nawet tramwaje jadą jakoś tak ciszej, wolnej.
 
Hello October

W oddali widzę duże drzewa, jeszcze się do mnie uśmiechają zielone, okazałe, potężne, jakby chciały powiedzieć: "co tam jesień, co tam październik! My i tak będziemy piękne i zielone - zapraszamy na spacer do lasu!". Jednak widzę trochę tego zielonego szczęścia. Przed blokiem zostawili nam całkiem sporo - jak na miasto - natury: mam trawnik, małe drzewka.

Dzień dobry październiku!

Właśnie po tym zielonym szczęściu widać, że kalendarz wskazuje mijający czas, datę pierwszego października. Małe drzewka gdzieniegdzie już bardziej, żółte, niż zielone, jedno w całości żółciutkie - jak kurkuma! - mówi mi dzień dobry! Poranek bardzo rześki, chłodny, czuć już jesień! 

I love fall

Jaki będzie październik? Magiczny! Po dość intensywnym wrześniu, bogatym w ciekawe książki, owocną naukę i intensywne sprzątanie, październik będzie książkowy, spacerowy, urodzinowy, ale też pełen wyrzeczeń, bogaty w przyjemności, ale nie zachcianki. Postów może będzie mniej, ale będą bardziej wartościowe, nie ważna jest ilość, ale to, jakie treści ze sobą niosą.

Fall 2022

Dzień dobry październiku, dzień dobry czytelnicy! 


Komentarze

  1. Jakie piękne zdjęcia. Aż nabrałam ochoty na spacer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo optymistyczny post, śliczne jesienne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj wyszłam na spacer i ze zdziwieniem dotarło do mnie, że liście robią się już kolorowe... Niby wiem, że już październik, ale ja myślami jeszcze w lecie (albo w lesie;). Październik u mnie również zapowiada się bardzo pracowicie i to na wielu polach. Jednak początek mocno zasmarkany - mam nadzieję, że przeziębienie mnie w końcu opuści!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura potrafi zaskakiwać i przypominać o zmieniających się porach roku. Zwłaszcza takich zdziwionych (jak my obie, jak widzę), tym faktem, zapracowanych ludzi. Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Pięknie napisane :) Ja za październikiem niestety nie przepadam, ponieważ kojarzy mi się z przemijaniem, ale co zrobić... Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;) Oby tylko pogoda dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny post , idealny na powitanie pazdziernika. Oby byl to miesiac pelen zdrowia i szczesliwych momentow ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też wrzesień był niezwykle intensywny, więc liczę, że październik trochę mnie utuli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejne miesiące również Ciebie umiliły i obecnie jesteś oazą spokoju. :)

      Usuń
  7. Oj u mnie każdy miesiąc w biegu :D Ładne grafiki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie każdy ma takie spojrzenie na jesień, a szkoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jest duża grupa ludzi, która nie przepada za tą porą roku...

      Usuń
  9. Jesień jest zdecydowanie najpiękniejszą porą roku. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każda pora roku ma swój urok, ale fakt polska, złota jesień potrafi być magiczna!

      Usuń
  10. Jesień to moja ulubiona pora roku. Mimo, że zimna i deszczowa. Ma w sobie to "coś"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki tej zmienności, dla mnie jest taka fajna. Jednego dnia możesz włożyć kalosze i zabrać parasolkę, innego okulary przeciwsłoneczne i pobawić się warstwami.

      Usuń

Prześlij komentarz