#outfit 31: granatowe trampki w letnim wydaniu

 Cześć! :)

Jak Wam mija weekend? U mnie niesamowicie gorąco. Mamy już lato i postanowiłam przedstawić Wam osiem stylówek, które mam zamiar nosić tego lata. Na początek idą granatowe jeansy i trampki. Na trzydziestostopniowe upały ten set  nie za bardzo się nadaje, ale już na chłodniejsze dni tak.

Outfit of the day 2022

Ostatnio pisałam Wam, że postaram się w tym roku wrzucać takie połączenia z mojej garderoby, by prezentować to, czego jeszcze nie było na blogu. Dziś jest to biały t-shirt. Jest bardzo dobrej jakości, ale fason nie do końca mi pasuje. Pewnie z czasem w końcu trafię na ten idealny.

OOTD 2022

Jeansy w połączeniu z trampkami były już tutaj - miałam nawet wtedy tę samą część biżuterii, co dziś. Wszystkie bransoletki oraz naszyjnik były obecne w mojej pierwszej, kapsułowej garderobie - klik.

Lubię takie outfity. Po dwóch latach szaleństw z kolorami i wzorami, bardziej sięgam po moje połącznia kolorystyczne.

Mam na sobie:

Buty: Lasocki - 2020 rok,

Jeansy: wymiana ubrań - 2017 rok,

T-shirt: wymiana ubrań (Atmosphere) - 2016 rok,

Bransoletki: prezent - 2015 rok,

Naszyjnik: prezent - 2015 rok,

Pierścionek: prezent - 2013/2014 rok


Do następnego!

Komentarze

  1. Bardzo fajnie to wszystko ze sobą zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kiedyś w ogóle nie lubiłam tego koloru, teraz śmiało mogę powiedzieć, że to jeden z moich ulubionych.

      Usuń
  4. Jeansy to na ten moment chyba mój ulubiony rodzaj spodni. Na lato niekoniecznie, ale w chłodniejsze dni sprawdzają się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię, ale w upały wygrywają bardziej przewiewne materiały. :)

      Usuń

Prześlij komentarz