#outfit 24: sobotnie zakupy

Dzień dobry kochani!

Jak tam u Was? U mnie sobota wietrzna, taka pogoda w oczekiwaniu na deszcz. Zresztą nie przypuszczałam, że będę tęsknić za taką pogodą. Lubię wiosenne, ciepłe deszcze. Nawet moje włosy dziś złapały wilgoci na zewnątrz i wyglądają jak świeżo spod prysznica. 
Kilka słów o tym, co mam na sobie. Kardigan jest idealny nawet w ciepłe pory roku, zwłaszcza w taką pogodę. Pod spodem mam biały top (jak tutaj) podstawa mojej szafy. Jak zakupy to materiałowa torba. W całej okazałości mogłyście zobaczyć ją w tym wpisie.

OOTD 2022


Mam na sobie:
Botki: Deichmann - 2015 rok,
Rajstopy: Tesco - 2020 rok,
Spódniczka: lokalny sklep - 2010 rok,
Kardigan: sh - 2017 rok,
Materiałowa torba: Biedronka - 2019 rok

Chyba trochę potrzebuję właśnie teraz takiej pogody. Gdy jest ciepło, słonecznie, mogę góry przenosić i wszędzie mnie pełno, działam i mam tyle planów na konkretny dzień. Gdy jest tak, jak dziś, to lubię sobie zrobić taką leniwą, spokojną sobotę. Lubię mieć chwilę na nastrojową muzykę, lenistwo, a wieczorem ciepłą kąpiel, lampkę wina, a taka pogoda do tego jest idealna.


Zostawiam Was z nastrojową muzyką Korteza i do zobaczenia jutro. :)


Komentarze

  1. Ciekawe połączenie i super nuta

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas dzisiaj pochmurno i wietrznie. Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że popadało w końcu, bo susza była straszna. Teraz znów rośliny wystrzelą do góry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja w sam raz na wypad za miasto a u mnie w nocy tak lało, że się obudziłem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, tak ubrana mogłabym wyskoczyć na wypad za miasto. ;)

      Usuń
  5. Witaj! Ja cały tydzień spędziłam na zakupach, dlatego w sobotę wybrałam się na wycieczkę z rodziną na Roztocze. Na szczęście nie padało, ale strasznie wiało, dlatego moje ukochane motyle nie chciały pozować. Bardzo żałuję, że nie ma już w Rzeszowie Tesco. Byłam chodzącą marką F&F :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są takie rodzinne wycieczki, a Tesco nie ma już w ogóle w Polsce. ;)

      Usuń
  6. Świetna stylizacja! Sama w tym roku zaopatrzyłam się w taki kardigan i jest rewelacyjny na tę kapryśną pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak udało się Tobie znaleźć ten idealny? No to brawo! ;)

      Usuń

Prześlij komentarz