#outfit 19: ostatni raz w tym sezonie

Tytuł przewrotny, ponieważ naprawdę liczę, że ostatni raz w tym tygodniu miałam na sobie moją złotą puffer jacket. Jakby nie było dziś pierwszy maja, więc czas najwyższy sięgnąć po typowo wiosenne i letnie rzeczy. Czekam z utęsknieniem na okres, w którym będzie można wyjść rano w sandałkach, bo będzie tak ciepło.

Wróciłam do mich porannych spacerów przed pracą. Ponownie wstaję skoro świt, by delektować się rześkością poranka (szerzej o mojej rutynie pisałam tutaj) stąd mój outfit składa się z zimowej kurtki. Rano temperatura oscyluje wokół trzech, czterech stopni Celsjusza, więc wkładając na body z długim rękawem typowo wiosenne okrycie zwyczajnie bym zmarzła. 

Outfit na wiosnę z zimową kurtką

Torebkę worek wygrzebałam z szafy i trafiła do mnie bardzo dawno, jeszcze za dzieciaka dostałam ją od koleżanki z podwórka. Teraz, gdy staram się by moje zakupy były ekologiczne, wykorzystuję wszystko co materiałowe, w czym mogę przynieść zakupy do domu. Stąd i on na zdjęciach. Chciałabym mieć ładną siateczkę na owoce i warzywa, ale po pierwsze mam challenege, a po drugie skoro mam jeszcze w domu takie materiałowe torby, to chcę je wykorzystać aż do zdarcia.

Outfit for spring with a winter jacket

Mam na sobie: 

Trampki: Lasocki - 2020 rok,

Skarpetki: Biedronka - 2019/2020 rok,

Jeansy: Kappahl - 2017 rok,

Body: H&M - 2017 rok,

Puffer Jacket: Glamorous dla Zalando - 2017 rok,

Torebka worek: Nivea - ??? (czasy dzieciństwa)

Korzystajcie z pięknej niedzieli, dziś u mnie dwadzieścia stopni, 😁 w kolejnych postach już będą "lżejsze" zestawienia.

Do następnego!


Komentarze

  1. Śliczna kurtka i outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas tez calkiem ladnie dzis

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor tej kurtki. Jest taki wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dla mnie wiosenne kolory to pastele, ale każdy na swój sposób określa pory roku. ;)

      Usuń
  4. Jeśli ktoś wychodzi rano, to faktycznie nie wiadomo jak się ubrać. Rano czy wieczorami jest dosyć chłodno, a w popołudnie, popołudnie jest całkiem ciepło (przynajmniej u mnie). Oby było tylko lepiej, cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na szczęście dziś rano, gdy wychodziłam, to miałam typowo wiosenną kurtkę, więc już nie ma tego dylematu.

      Usuń
  5. Świetna ta kurtka! Ja do pracy wychodzę w zimowej kurtce bo rano jest mega zimno :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kurtka też jest zimowa, tylko noszę ją w porze przejściowej, ze względu na zbyt krótki fason.

      Usuń
  6. Kurcze, kiedyś też miałam taką torebkę z nivea :D aż żałuję, że gdzies ją zgubiłam, bo bym chętnie użyła jej jako kosmetyczka :D Kurtka jest super, sama bym chętnie taką przyodziała :) ja już staram się nie wracać do zimowej kurtki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwie, w jednej trzymam klamerki do prania, a tę drugą zaczęłam używać do zakupów. Dziękuję w imieniu kurtki. :) Po tygodniu mogę spokojnie stwierdzić, ze ja już też nie chcę wracać do kurtek zimowych, nareszcie jest ciepło.

      Usuń
  7. Super wygląda ta kurteczka :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2022/05/camelowe-baleriny-w-wiosennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Ja też czekam z utęksnieniem na cieplejsze dni!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna jest ta kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz