#outfit 16: kardigan i minispódniczka

Cześć! :)

Wczoraj zupełnie zapomniałam podziękować Wam za wszystkie komentarze pod tym wpisem. Naprawdę jest mi bardzo miło, że tak pozytywnie odebrałyście tę stylówkę. Powiem Wam, że powoli moja garderoba będzie zmierzała właśnie w kierunku klasyki. Przez ostatnie miesiące moja wishlista ubraniowa wyglądała różnie, ale często przewijały się w niej te same, klasyczne ubrania. Dlatego też doszłam do wniosku, że pierwsze zakupy nowych ubrań (gdy challenge się skończy) będą dotyczyły właśnie takich rzeczy, których mi brakuję lub które przez okres prawie półtoraroczny lądowały na każdej mojej chciejliście.

OOTD spring 2022

Kilka słów o dzisiejszym outficie. Postanowiłam sobie, by do świąt chodzić w spódniczkach. Jest zimno, dlatego na bluzkę z długim rękawem włożyłam ciepły kardigan. Wszystko znacie, wszystko było, bo jak challenge, to challenge i nie może być nic nowego.

Jumper outfit 2022

Mam na sobie:

Czarne botki: Deichmann - 2015 rok,

Czarne rajstopy: Biedronka - 2020 rok,

Spódniczka: Reserved - 2010 rok,

Bluzka w zwierzęcy print: prezent - 2011 rok, 

Kardigan: SH - 2017 rok,

Torebka: SH - 2018 rok.

Black miniskirt outfit 2022

Życzę Wam dobrego popołudnia i do następnego! 


Komentarze

  1. Fajna spódniczka. I kolorystycznie świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, no i super challenge z tą spódnicą! Trzymam kciuki, bo ostatnio jest dosyć chłodno :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krój kardigana, czy tam kardiganu jest rewelacyjny, choruję za takim kardiganem, ale nie trafiłam jeszcze na taki, który w 100% by mi odpowiadał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Świetna stylizacja, wszystko rewelacyjnie do siebie pasuje :) Uwielbiam taki styl i uwielbiam takie kolory :) Kardigan bardzo mi się podoba, sama jestem wielką fanką kardiganów ^^ Ślicznie kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna spódniczka- nie ma to jak wykorzystywać to co mamy w szafie i na tej bazie tworzyć nowe outfity :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna spódniczka, kobieca a jednocześnie z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweterek! :) Kardigan to podstawa w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja wiosenna :)

    https://odcienie-koloru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie sweterki na guziki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim przypadku sukienki i spódniczki przez okrągły rok. Spodnie (zazwyczaj dresy) tylko zimą do lasu i na pola :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz