#outfit 14: dzianinowe legginsy i szara baza

Cześć wszystkim. :)

Dziś warstwy i cieplejsze połączenie. Dzianinowe legginsy są idealne zimą pod spodnie / spódniczkę / sukienkę oraz w okresach przejściowych. Jest mi w nich cieplej, niż w tych tradycyjnych. Nawet jeśli będę chciała założyć dodatkowo pod nie rajstopy, to nawet nie będzie ich widać - chociaż przyznam się, że z rajstopami ich jeszcze nie nosiłam. 😃 Brzmi trochę, jakbym kombinowała outfity na późną jesień, a tu mamy przecież początek kwietnia! OMG!

OOTD spring 2022

Pod marynarką mam szary sweter, który w całości prezentowałam tutaj. Bardzo go lubię za bardzo klasyczny wygląd. Ładnie się stapia z kolorem marynarki i nie rzuca się w oczy. Pewnie, gdyby utrzymała się temperatura z zeszłego tygodnia, to spokojnie mogłabym wyjść tak na zewnątrz bez żadnego płaszcza.

Look of the day spring 2022


Mam na sobie:

Czarne botki: Deichmann - 2015 rok,

Dzianinowe legginsy: lokalny sklep 2008 - 2010 rok,

Szary sweter: wymiana ubrań - 2019 rok,

Marynarka: Mohito - 2019 rok,

Torebka: sh - 2019 rok,

Komentarze

  1. Bardzo fajna marynarka. Świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, zastanawiałam się czy na pewno mi pasuje...

      Usuń
  2. Już za chwilę faktycznie będzie można tak wyjść..:-)
    Podoba mi się ta marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny elegancki look!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie i z klasą. Świetne stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, dobrze wyglądasz w tej marynarce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal mam dylematy, gdy ją wkładam, ale dziękuję za komplement. :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tęsknie za temperaturami z zeszłego tygodnia...
    Mam nadzieję, że obecna aura, pójdzie sobie jak najszybciej.
    Pokazujesz taką stylizacją, że można wyglądać ładnie, elegancko i z klasą, ubierając się ciepło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zrobiłaś mi dzień tym komentarzem, dziękuję kochana! :)

      Usuń
  8. To prawda, że mamy bardziej jesienną, niż wiosenną aurę ;D A outfit prezentuje się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam z niecierpliwością na tę prawdziwą wiosnę. :)

      Usuń
  9. Po raz kolejny sprawdza się, że uniwersalne rzeczy pasują do wszystkiego. Fajna, elegancka stylówka. Kwiecień zaskakuje nas śniegiem, także nie jestem pewna, kiedy w końcu wyskoczymy w sukienkach!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardziej "ciągnie" mnie właśnie do klasyki i do wygodnych setów. Liczę na te sukienki jeszcze w kwietniu, chociaż patrząc za okno, zastanawiam się, czy nie będzie od razu takiego przeskoku w wysokie temperatury, że od razu włożymy i sandały i sukienki. Ale to pewnie w maju będzie. :)

      Usuń
  10. Świetna klasyczna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit i prawie same klasyki , które zawsze są modne

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak mogłaby się ubrać, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja :D Podoba mi się marynarka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, tak z klasą! :) Świetna stylizacja :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz