Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: żółty sweterek i beżowa sukienka

Cześć kochani!

Szybki post dzisiaj. Praca czeka, sprzątanie i chciałam jeszcze zajrzeć do Was, by zobaczyć co ciekawego u Was słychać.

Kapsułowa garderoba zima 2021/2022

Dziś ostanie połączenie z żółtym swetrem, który okazał się sporym rozczarowaniem w mojej kapsułowej garderobie. O podsumowaniu noszenia tych samych ubrań od listopada 2021 do końca lutego 2022 również napiszę. Nawet nie przypuszczałam, że takie robienie zdjęć przez te cztery miesiące, pozwoli dojść mi do jakichkolwiek wniosków, a tu proszę!

Sweter w romby

U mnie na razie ładnie słoneczko świeci od rana, wiec życzę Wam pięknej, słonecznej soboty, a ja uciekam do pracy.

Jak połączyć letnią sukienkę zimą?

Dobrego dnia i widzimy się na Waszych blogach oraz jutro u mnie, ponieważ wleci planowany post, jak zwykle o siedemnastej. :)

Komentarze

  1. Świetna stylizacja :) Też mam takie rzeczy, które noszę cały sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ubrania całoroczne, to całkiem praktyczna rzecz, nawet jeśli na pierwszy rzut oka są typowo letnimi. :)

      Usuń
  2. bardzo ładna spódniczka :D Ale masz super nogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat sukienka - w tytule i w treści zawarłam tę informację, ale fajnie, ze chociaż na zdjęcia zerknęłaś. :) Bardzo dziękuję. :)

      Usuń
  3. Miłej pracki i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek. Bardzo trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo cieszę się! Mnie rozczarował. Spodziewałam się, że stylizacje z nim w roli głównej będą najlepsze z mojej zimowej szafy kaspułowej.

      Usuń

Prześlij komentarz