Trencz czy kurtka? Co jest Waszym numerem jeden jesienią?

Dzień dobry kochani!

Ale mamy piękną, słoneczną niedzielę. Temperatura za oknem też jest całkiem przyjemna, aż się chce wyjść z domu na spacer.

Outfit jesień 2021

Dziś pora na kolejną stylizację z ubraniami, z mojej szafy. Ściana w moim pokoju już tak została obfotografowana do różnych outfit'ów na bloga, że muszę faktycznie pomyśleć o tym, by zacząć robić ponownie fotki w plenerze. 😁 Chociaż lubię takie niezobowiązujące, niedzielne spacery, na których mogę się skupić na wspólnych chwilach z moim chłopakiem, a nie szukać dobrego miejsca do zdjęć z dala od ludzi. 

Outfit: Black&White

Tym razem nie mogłam się zdecydować, które okrycie wierzchnie wybrać: krótki trencz czy może jednak wiosenno - jesienną kurtkę z H&M. Obie rzeczy idealnie nadają się na taki ciepły, jesienny dzień. 

Black jacket H&M

Ostatecznie zwyciężył trencz, ale kurtkę pewnie jeszcze nieraz zobaczycie.

Outfit: fall 2021

Mam na sobie:

Botki: Deichmann - 2015 rok,

Rajstopy: Biedronka - 2020 rok,

Spódniczka: lokalny sklep - 2010 rok,

Bluzka: wymiana ubrań - 2015 rok,

Płaszczyk: New Look (sh) - 2019 rok,

Kurtka: H&M - 2017 rok

Torebka: szafa mojej babci - 2015 rok


Życzę Wam przyjemnej niedzieli, korzystajcie z pięknej pogody i do następnego!

Komentarze

  1. Ciekawe stylizacje :) lubię kurtki do spodni, do sukienek lub spodni wolę trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa nakrycia są bardzo fajne:)))każde na inną okazję:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są świetne, ja lubię i kurtkę i trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z płaszczykiem mam wspomnienia ze szkoły, ale w wydaniu męskim, myślę jednak, że dla kobiety płaszcz to doskonałe rozwiązanie, gdy trzeba się szybko przebrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wolę płaszcze. To ten aspekt jesieni, który lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo efektownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba nakrycia bardzo ci pasują! :) Ja wolę zwykłe kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to chętnie robiłabym zdjęcia gdzieś w plenerze, ale nie ma mi ich kto zrobić, a rozstawianie statywu na środku parku czy rynku wzbudziłoby pewnie spore zainteresowanie gapiów, a tego bardzo nie lubie. Jak już robię zdjęcia na dworze to tylko na działce, a i tak tylko wtedy, gdy nie ma sąsiadów :P Jeżeli chodzi o okrycia wierzchnie na jesień to u mnie i jedno i drugie w ciągłym użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten drugi płaszczyk prezentuje się bardzo ladnie, chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wole kurtki:) z trenczami jakoś dziwnie się czuję:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawy, ten trencz jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, trudny wybór; i kurtka i trencz są bardzo ładne 😍
    Rewelacyjnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne i przemyślane stylizacje <3 Ale chyba najbardziej wpadł mi w oko ten trencz, bo miałam kiedyś bardzo podobny i lubiłam go nosić :) A jeśli chodzi o zdjęcia, to ja też bym chciała robić ich więcej w plenerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienią zdecydowanie trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam jesienią płaszcze. W ogóle to najbardziej do mnie przemawiają właśnie płaszcze :) Chociaż mam kilka kurtek :)

    Piękne stylizacje, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudny wybór, bo i to i to lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już dawno nie robiłam zdjęć w plenerze :) Ja muszę sobie kupić trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Przyznam że lubię i trencz i kurtkę i płaszcz i futro :D Wszystko co jest cieplutkie sprawdza mi się dobrze o tej porze roku :) Najbardziej jednak chyba stawiałabym na płaszcz. Mam jeden czarny i super komponuje się z beretem :D Świetne stylizacje, super wyglądasz! Podoba mi się twoja spódniczka, urocza! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zaluje ze nie mam miejsca w szafie na okrycia wierzchnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz