#outfit 7 - lato 2021 (niebieski total look)

Dzień dobry kochani!

Bardzo dziękuję za takie zainteresowanie poprzednim wpisem. Odniosę się do Waszych komentarzy w nadchodzącym tygodniu, natomiast dziś wrzucam szybciutenko outfit z dzisiejszego dnia. Oj nie wychodziły nam dziś zdjęcia zupełnie. Zrobiliśmy ich też malutko, bo zwyczajnie czas nas dziś gonił, dlatego będziecie mieć moje zdjęcie z głupią miną 😋 . Trudno, nie każde zdjęcie musi być w stu procentach dopracowane.

Blue total look

Co dziś mam na sobie? Spódniczkę już znacie, natomiast t-shirt był moim ulubieńcem kilka lat temu, teraz ponownie po niego sięgam, by w pełni wykorzystać zawartość mojej szafy. Poza tym lubię total look'i.

Mam na sobie:

Sandałki: Jenny Fairy dla CCC - 2018 rok,

Spódniczka: lokalny sklep - 2010 rok,

T-shirt: wymiana ubrań - 2015 rok,

Do następnego!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzień w biegu, to musiało być wygodnie, a że niedziela była prawie upalna, stąd sandałki. :)

      Usuń
  2. Jaki dzień taki nastrój, mina tylko świadczy o tym jak się czujemy. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale wszystkie moje zdjęcia były z mega rozbawioną miną. Chyba trzeba było po całym tygodniu odreagować taką głupawką! :D To było najbardziej poważne - o ile można je tak określić. :D

      Usuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Super stylizacja, wygodnie i na luzie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta stylizacja, bo jest taka swobodna i chciałoby się rzec - dziewczęca ;) No i jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny letni strój 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie i na luzie :) jeszcze wakacyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszulka i spódniczka :) Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny T-shirt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie wygodne zestawy na luzie, niebieski bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Zawsze myślałam, że to kolor nie dla mnie... ;)

      Usuń
  10. Super, tak jak i ja lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie że nie każde zdjęcie musi być udane, chociaż zazwyczaj tylko Nam się wydaje że jest nieudane ;)
    Tak właśnie jest z Twoją fotką, jest naprawdę fajna, super wyglądasz :)
    Uwielbiam niebieski :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. niebieski nie należy do moich ulubionych kolorów. Prawdę mówiąc niebieskie noszę tylko dżinsowe spodnie i kurtki :D A Twoja mina wcale nie jest głupia! :D wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem wielką fanką niebieskiego, ale akurat lubię tę koszulkę. ;) He, he dzięki. ;)

      Usuń
  13. Świetna stylizacja, szkoda tylko że pogoda się popsuła i zamiast w krótką spódniczkę trzeba wskoczyć w spodnie i gruby sweter :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę jeszcze na odrobinę słoneczka i ciepełka. ;)

      Usuń
  14. Lubię takie stylizacje na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look. Idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz