#outfit 2 - zima 2021 (pudrowa bluza)

 Hej, hej!

Zima nie odpuszcza, jak zrobi się odwilż na chwilę, to zaraz kolejnego dnia znowu przymrozi. Dlatego też dziś połączenie ciepłej bluzy z identycznymi jeansami, które prezentowałam ostatnio. Set idealny na zimowy, dłuższy spacer, w połączeniu z takimi samymi dodatkami, jak w poprzednich postach: kobaltowymi traperkami oraz granatową kurtką.

Pudrowa bluza

Jest to jedyna bluza, jaką posiadam w swojej garderobie i na pewno zostanie tak na lata. Jedyne, co ulegnie zmianie, to kolor. Minął miesiąc odkąd postanowiłam prezentować Wam zawartość mojej szafy i już widać tego pierwsze efekty. We wcześniejszych postach pisałam Wam, jak uporządkować garderobę robiąc sobie codziennie zdjęcia. Niby zrobiłam taki detoks i pozbyłam się ubrań, w których nie wyglądałam korzystnie, ale jest zupełnie inaczej, gdy ktoś może nam zrobić zdjęcie w świetle dziennym. Właśnie dzięki takim zdjęciom, okazało się, że fasony ubrań, które zostawiłam są ok, ale kolory to już inna bajka. Idealnym tego przykładem jest ta dzisiejsza bluza. Moja cera nie wygląda w niej korzystnie (jeszcze gorzej prezentuje się w ciemnoszarym sweterku czy kurtce w głębokiej czerni - wyglądam w nich jakbym była chora!). Co prawda zawsze powtarzam, że dobrze dobrany fason nawet w złym kolorze, zawsze się obroni, niż ten zły w idealnym, ale.... Jak to się mówi: "diabeł tkwi w szczególe"! Na dzień dzisiejszy za bardzo lubię moją bluzę, by się jej pozbywać. jednak już wiem, że rozbielone, pastelowe i pudrowe kolory zdecydowanie mi nie służą. Za to bezlitosna byłam dla szarego sweterka i czarnej kurtki - wystawiłam je na sprzedaż i już nie będę w nich straszyć. :)


A Wy przywiązujecie wagę do typów kolorystycznych, czy jest Wam to obojętne?

Pudorwa bluza


Mam na sobie:

Spodnie: wymiana ubrań - 2013/2014 rok,

Bluza: House - 2016 rok


Do następnego!

Komentarze

  1. Lubię odpowiednio dobierać kolory. Bardzo ładna ta bluza.

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy Ci w tym kolorku :) uwielbiam takie bluzy :D troszeczke przywiazuje uwage do kolorow, ale nie jest to az takie wazne... najwazniejsza jest dla mnie wygoda i komfort noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję się za dobrze w tym kolorze, ale dziękuję za komplement. <3 Dla mnie też ważne są wygoda i komfort noszenia, ale ostatnio przekonuję się, że dobrze dobrany kolor do typu kolorystycznego, to połowa sukcesu! ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna bluza, uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też pastele bardzo się podobają, ale mam tak jasną karnację, że wyglądam fatalnie. Niektóre uniwersalne ubrania przechowuję natomiast dla dorastającej córki.Ona nie ma problemu ze zbyt bladą cerą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj witaj w klubie. Na kimś pastele wyglądają super, na mnie to tragedia. Ja też mam kilka uniwersalnych i dobrej jakości ubrań po mamie. Mimo, iż są na mnie za duże, to trzymam je, z myślą o tym, że pewnie z wiekiem przytyję i wtedy będą ok. ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajna wersja kolorystyczna, mega praktyczny zestawik :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw. Idealny na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo uroczy kolorek :) Idealna bluza do dżinsów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak! Chociaż ze spódniczką też wygląda dobrze. :)

      Usuń
  8. Śliczny kolorek ma ta bluza :)
    Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam właśnie takie luźne stylizacje i tak najczęściej ubieram się na co dzień :D Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Ślicznie :) Ja lubię eksperymentować z kolorami, głównie dlatego że jeszcze nie do końca wiem w czym jest mi najlepiej. Nie mam swoich ulubionych kolorów więc w szafie mam całą paletę barw :) Bluzy jednak noszę dość rzadko, lubuję się w sweterkach :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też mieszałam różne kolory, teraz staram się ogarnąć moją szafę, tak by była spójna. Sweterki też lubię. ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam bluzy. Ta ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory maja dla mnie znaczenie- są takie, w których po prostu zwyczajnie czuję się źle.
    Zestaw , który masz na sobie - jset świetna i wygodna propozycja na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zestawienie, bluza ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rzadko noszę bluzy, ale czasem jest niezastąpiona :) Mega podoba mi się kolor Twojej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przywiązuję większej wagi do typów kolorystycznych, albo raczej podświadomie wybieram kolory, w których dobrze się czuję ;) bluza mi się podoba, i choć na co dzień w takich nie chodzę to znalazłaby miejsce w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że właśnie o to chodzi, by wybierać kolory, w których dobrze się czujemy i wyglądamy. :)

      Usuń
  16. Wiesz, odkąd więcej poczytałam o tych typach kolorystycznych, to zwracam na nie baczniejszą uwagę. A bluza fajna:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam swoje ulubione kolory, ale lubię też eksperymentować. Gdy kupuję nowa rzecz staram się aby pasowała do mojej garderoby. Twoja bluza bardzo podoba mi się i kolorek jest taki jak lubię. Jeśli żle czujesz się w tym kolorze możesz omotać wokół szyi szal, chustę lub komin w swoich ulubionych kolorach.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozsądne podejście do zakupów. :) Heh i tu jest problem, bo nie za bardzo lubię wiązać się w okolicach szyi. Po szale sięgam z konieczności, gdy zimno. :(

      Usuń
  18. Bardzo lubię dobierać kolory odpowiednio ☺
    Śliczny kolor ma ta bluza 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz