Elisabetta Franchi zachwyca!

 Dzień dobry wszystkim! :)

Ale dzisiaj u mnie pięknie i ceplutko, jak na tę porę roku. Aż miło! Aż się chce ponownie wiosny! Ha, ha. :D Żartuję, kocham taką złotą, polską jesień. ;)

Po małej dawce inspiracji przyszedł czas na trendy. Obejrzałam już kilka pokazów na przyszły wiosenno letni sezon i zdecydowanie mam kolekcję, która mnie zachwyciła!

Elisabetta Franchi jest na pewno mniej znaną projektantką, niż jej dłużej działający w branży koledzy, czy koleżanki, ale z roku na rok zyskuje sobie coraz większą rzeszę zwolenników. Jest to włoska projektantka, która projektuje ubrania bardzo kobiece, pełne klasy z namiastką świeżości i odrobiny luksusu.

Dlaczego tak bardzo zachwyciła mnie jej kolekcja?

Przede wszystkim kolory! Jestem fanką szafy kapsułowej, która zmienia się wraz z nadejściem kolejnej pory roku (spokojnie, promuję slow fashion i zero waste, dlatego moja zmiana garderoby polega na wyjęciu z szafy pasujących do danej pory roku ubrań i dodatków, a schowaniu tych, które mają poczekać  do przyszłej zimy czy wiosny). Zmiany te podyktowane są i fasonem, i kolorem danej rzeczy. 

Wiosna to dla mnie pastele, ciepłe, spokojne, rozbielone barwy. Lato zaś należy do bieli, czerni, marynarskiego stylu, ewentualnie neonów. 

Gdy zobaczyłam piękne pastelowe outfit'y to już wiedziałam, że skradły one moje serce na dobre. 

Elisabetta Franchi

Spring summer 2021

Elisabetta Franchi

Spring summer 2021

Do tego przepiękny koralowy odcień, w monochromatycznych stylizacjach. 

Wiosna lato 2021

Trendy 2021

Zaś białe total look'i, to niesamowita uczta dla oka. Część z tych białych elementów garderoby spokojnie można wykorzystać do ceremonii zaślubin (jeśli oczywiście nie będzie ona miała charakteru typowego, polskiego wesela z wielkim ogromem gości i zabawy do białego rana).

Elisabetta Franchi

Elisabetta Franchi

Elisabetta Franchi 2021

Elisabetta Franchi 2021

Fasony to na przykład albo długość bardzo, bardzo krótka, albo zwiewne maxi. Nie zabrakło również spódnic do kolan czy też bardzo modnych midi. Cieszę się również w wracających do łask szerokich spodni i małych torebeczek, które bardzo lubię. Bardziej do mnie przemawiają niż rozchwytywane w tym sezonie torebki  rozmiarze XXL. W kolekcji nie zabrakło też modnego połączenia beżu z bielą, widocznego również u wielu innych projektantów.

Spring summer 2021

SS 2021

Elisabetta Franchi

Trendy wiosna 2021

Elisabetta Franchi 2021

Elisabetta Franchi

Zaskoczyła mnie końcówka pokazu, w której wszystkie modelki wyszły w niemalże identycznych outfit'ach, które nie były wcześniej zaprezentowane! Ciekawe rozwiązanie. :)

ss 2021

Jeśli oglądając daną kolekcję, mam ochotę przygarnąć większą część prezentowanych tam ubrań, to wiem, że to jest właśnie ta kolekcja, która zachwyca!

Elisabetta Franchi

Black total look 2021

Elisabetta Franchi SS21

Milan Fashion Week SS21

A Wam jak podobają się przyszłoroczne trendy?

Do następnego!

Komentarze

  1. Bardzo ładna kolekcja, dużo kobiecych fasonów i tkanin, przy tym różnorodna, każda z nas może znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że kilka stylizacji wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie cały pokaz jest przepiękny. Zastanawiałam się nawet czy nie wrzucić jednak filmiku zamiast zdjęć, by pokazać więcej kreacji. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Niektóre stylizacje są naprawdę świetne :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada genialnie. Ten kolor lawendowy jest cudowny 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobają te liliowe kolorki. Róż niekoniecznie dla mnie (choć musze sprobować tak naprawdę). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego, w jakich kolorach czujesz się najlepiej. Jeśli chcesz poeksperymentować z różem, to śmiało! :)

      Usuń
  6. Wow, jego piękny lawendowy kolor od razu wyróżnia się spośród innych kolorów ...
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ta projektantkę robi rzeczy dziełka sztuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Super, że również znasz jej wcześniejsze kolekcje.

      Usuń
  9. Ja też kocham złotą polską jesień 😍
    Kilka projektów wpadło mi w oko ,szczególnie też beżowe i czarne ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ;o ja raczej ubieram się na czarno (przez cały rok :D) ale dwa pierwsze stroje mnie urzekły ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za garść inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ mi się podoba ta kolekcja :)
    Piękne kolory i ciekawe fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te ubrania są takie...normalne. Wiesz, takie, że możesz je założyć na codzień. Podoba mi się ta kolekcja i gama kolorystyczna.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taka prostota i codzienność zachwyciła mnie najbardziej. Kolory również nie są krzykliwe, dzięki temu nie będziemy czuły się źle czy przebrane w tych ubraniach.

      Usuń
  14. kolekcja cudowna pełna kobiecości i lekkości:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, ale tu kolorowo! super zestawy, totalnie in my type!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ta kolekcja. Zwłaszcza ten pierwszy kolor jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczne kreacje,kolorystyka również :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kobiece kreacje, jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Te lawendowe outfity są megaa!! Super post 😘😘 Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo z tych kreacji chętnie bym nosiła, piękne kolory i fasony!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Liliowe stylizacje najbardziej skradły moje serce :) Chociaż te beże też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam torebkę z jej kolekcji i uwielbiam, cudne kolory❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała jej torebkę, to też pewnie bym ją uwielbiała. ;)

      Usuń
  23. ja w tym roku komponuję jedynie outfity do siedzenia w domu, już powoli tracę nadzieję z tą pandemią:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba trochę kolorów wprowadzić w życie taką wiosenną kolekcją. Głowa do góry! Musimy ją przeczekać i się nie zarazić. Nic innego nam nie pozostaje.

      Usuń
  24. Nie wszystko wpada w mój gust ale jest kilka propozycji, które chętnie bym na siebie włożyła (np ten z przedostatniego zdjęcia) 😁 a ten koralowy kolor jest cudny😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Lawendowe propozycje górą. Bardzo lubię ten kolor :) Inne propozycje też super, można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze wiedzieć co w modzie piszczy :) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  27. Różnorodność powala na kolana. Pierwszy kolorek chyba najbardziej skradł moje serce, chociaż koralowa sukienka też jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do teraz nie mogę się zdecydować, który kolor lepszy! :D

      Usuń
  28. podobają mi się na tyle, że sama bym nosiła z chęcią niektóre :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne są te kreacje :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie kreacje i fasony bardzo mi się podobają :)

    Piękna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz