Dziękuję

Kochani!

chciałabym bardzo podziękować wszystkim tym, którzy oddali na mnie głos w konkursie Blogs from Heart oraz tym, którzy brali aktywny udział w głosowaniu, oddając swój głos na najlepszych. Nie wygrałam, ale też nie zajęłam ostatniego miejsca, co jest dla mnie sukcesem. Dzięki konkursowi zwiększyła się też liczba odsłon mojego bloga, co bardzo cieszy i sprawia, że mimo, iż mam chwile zwątpienia i zastanawiam się, czy dalej pisać, to jednak po Waszych wejściach, komentarzach, wiem, że warto!
Z całego serca gratuluję też zwycięzcom i życzę im sukcesów w dalszym blogowaniu.

Dziekuje

Ostatnio trochę mnie tutaj nie było, ale Wy zaglądaliście, dlatego dziękuję za odwiedziny, na pewno zajrzę też do Was, by poczytać co tam słychać. :)

Pozdrawiam serdecznie i do następnego!


Komentarze

  1. Chwile zwątpienia ma chyba każdy bloger;) Gratuluję otrzymanych głosów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, to zwątpienie i mnie dopadło, dziękuję. :)

      Usuń
  2. Gratuluje wszystkich otrzymanych głosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkich głosów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję otrzymanych głosów 😊 Pewnie, że warto dalej pisać, bo bardzo fajnie czyta się Twój blog 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że nie zajęłaś ostatniego miejsca i tak jak moje poprzedniczki gratuluję wszystkich głosów :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję otrzymanych głosów ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję otrzymanych głosów!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy głos cieszy :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób sobie chwilę przerwy i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami taka przerwa faktycznie pozwala zatęsknić za blogowaniem. :)

      Usuń
  10. Nie ma za co mordeczko
    Ja właśnie wchodziłam co jakiś czas na Twojego bloga i tak coś mnie właśnie ciekawilo, że postów nie ma :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale, że masz wiernych czytelników :) To bardzo budujące dla blogera kiedy mimo iż nie bloguje są ludzie którzy odwiedzają jego internetowe cztery kąty :) Gratuluję zebranych głosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję.... Też czasem ogarnia mnie zwątpienie, ale ... zawsze przechodzi :) Lubię blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i chyba ciężko byłoby mi zrezygnować z niego na stałe...

      Usuń
  13. Gratulację za zdobyte głosy! :D
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze jest moment załamania ;D nie ma się co martwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może następnym razem się uda?😉 tak czy inaczej gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wszystkich otrzymanych głosów! Następnym razem może się udać, więc warto wierzyć w zwycięstwo! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy następnym razem będę nominowana, ale dziękuję za wiarę w to, że tak się stanie. :)

      Usuń
  18. Gratuluję otrzymanych głosów :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz