Blogs from Heart - zagłosujesz?

Kochani!


Mój blog został nominowany w konkursie Blogs from Heart. Niestety, ze względu na szablon bloga, nie mogę udostępnić baneru, byście mogli kliknąć w odpowiednie miejsce - stąd osobny post.

Będzie mi bardzo miło, gdy wykażecie się sporą aktywnością i zagłosujecie na blogi z poniższej listy.
Do wyboru jest aż sześć kategorii. 

A jeszcze milej będzie wtedy, gdy w kategorii styl życia wybierzecie mój blog Anula Pl i zagłosujecie na niego.

Będzie to dla mnie forma podziękowania oraz wyraz uznania dla włożonej przeze mnie tutaj pracy.  

Konkurencja jest godna i po mistrzowsku udostępnia swoje nowe posty, ale wierzę w to, że wśród moich czytelników, są sympatycy zarówno minimalizmu, jak i czystego domku i chętnie wesprą mnie w tej drodze do zwycięstwa. Wierzę też w to, że wszystkie fashionistki, które klikały w moje posty z prezentowanymi stylizacjami czy trendami, również klikną w link konkursowy i oddadzą swój głos.

I wreszcie wszyscy ci, którzy zaglądali do mnie, na pogaduchy w komentarzach, również chętnie zajrzą na stronę i pozostawią po sobie ślad.

Pamiętajcie: głosować można raz na dobę, na wybrane trzy blogi, w danej kategorii. Im większa aktywność nas wszystkich, tym większa szansa powodzenia w konkursie.

Obiecuję, że jak wygram - to zrobię tak niesamowity armagedon w swoim domku, by móc znowu Wam opisywać moje metody radzenia sobie z bałaganem i utrzymywaniem porządku. I ten ludzik ze zdjęcia poniżej, na pewno się przyda, by mi pomóc wszystko ogarnąć. :D



Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i....

do następnego!





Komentarze

  1. Zagłosowane :) Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i życzę powodzeni! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj, dziękuję. :) Jeśli blog się Tobie podoba to będę wdzięczna za oddanie na mnie głosu. :)

      Usuń
  3. Super. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam do głosowania. Miło mi będzie jeśli to na mnie zagłosujesz. :)

      Usuń
  4. Zaglosowane 😀
    Trzymam kciuki za wygraną 😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam! <3 Powodzenia w konkursie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowane <3 powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje nominacji. Zagłosowałam , teraz trzymam kciuki. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zachęcam do głosowania. Można codziennie! 😊

      Usuń
  9. Zagłosowane! Trzymam kciuki, mam nadzieję, że się uda;-)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trzymaj - dodatkowe wsparcie zawsze ważne. Dziękuję również za dobry dzień, Tobie przyjemnego wieczoru. 😊

      Usuń
  10. Serdecznie gratuluję nominacji :D Z przyjemnością zagłosowałam na Twój blog i życzę powodzenia oraz trzymam kciuki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za głos, można codziennie na mnie głosować. Jeśli blog się podoba, to zapraszam. 😊

      Usuń
  11. Jejku ale super, świetnie i życzę powodzenia <3

    zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia! I dalszego rozwoju! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka :)
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  14. O, nie słyszałam o tym konkursie :D Ciekawy, ciekawy, z całego serduszka życzę powodzenia! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i proszę o głosy jeśli blog się podoba. 😉

      Usuń
  15. powodzenia kochana:* masz i ode mnie głos :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz