Systematyczność / Małgorzata Bela

Systematyczność to moje słowo na rok 2020. Chcę być systematyczna we wszystkim, co sobie zaplanowałam w trwającym właśnie roku, a zwłaszcza na moim blogu. Nigdy nie traktowałam go jako źródła zarobku, była to dla mnie fajna odskocznia od codziennej, zupełnie innej pracy. Odkąd pamiętam, zawsze interesowałam się modą, nawet w czasach, gdy nie było jeszcze popularne blogowanie. Na dowód tego, że moda jest moją pasją od zawsze, mogę przedstawić pierwszą Polską modelkę, która odniosła niesamowity sukces za granicami naszego kraju, prezentując kolekcję domów mody: Givenchy, Balenciaga i wiele, wiele innych.  I żeby było jasne, nie chodzi mi tutaj o jej młodszą koleżankę Anję Rubik, ale o... Małgorzatę Belę. Założę się, że pewnie niewiele z Was słyszało o jej osiągnięciach w modelingu. Może i nie była aż tak nagradzaną modelką, jak Anja, ale na pewno przetarła szlak swoim młodszym koleżankom, rodaczkom (między innymi właśnie Anji Rubik).
Ambasadorka Emozione
Małgorzata Bela jako ambasadorka Emozione

Uwielbiałam i uwielbiam oglądać  pokazy mody, uważam je za dzieła sztuki, bo jakby nie było, jednak moda jest formą sztuki i wyrażania siebie. Stąd na blogu tyle piszę o trendach, wrzucam filmy z fashion week'ów. 

Ale wróćmy do systematyczności. Na moim blogu posty pojawiały się bardzo niesystematycznie. Gdy miałam wolną chwilę, siadałam do komputera, pisałam i wrzucałam nowy post - tyle. Zdarzały się sytuacje, gdy potrafiłam wrzucić tylko..... osiemnaście postów przez cały rok! Wiem, wiem, niektóre blogerki wrzucają tyle wpisów przez miesiąc czy dwa. Dlatego też, w tym roku chcę usiąść ponownie do mojego bloga by poświęcić jemu trochę więcej czasu. Jest to takie moje małe miejsce w sieci, forma pamiętnika. Nie chciałabym by ten pamiętnik został przeze mnie zapomniany. Dlatego.... trzymajcie kciuki za moją systematyczność!


I mam nadzieję, że... do następnego! :)


Komentarze

  1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w systematyczności :D Grunt to mobilizacja!
    Faktycznie o Małgorzacie nigdy wcześniej nie słyszałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w tym roku jest siedem postów, czyli tyle, ile przez cały 2019 rok - nie zapeszając - jest dobrze, bo planuję już kolejne. ;)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, w takim razie 🙂
    O tej modelce ,nie słyszałam wcześniej 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz