W moim stylu: nakrycia głowy

To już ostatni post z serii dziesięciu trendów na tegoroczny sezon w mojej odsłonie. Kolejny wpis jaki się pojawi, będzie podsumowaniem tego, co działo się na wybiegach wiosną i latem. Będzie też zapowiedź trendów na jesień i zimę.
O tym, co aktualnie wypada nosić na głowie pisałam tutaj. O tym, że moja czapka, którą mam w dzisiejszym poście jest ze mną od lat, wiecie z tego wpisu.
Teraz owa czapeczka ma chyba już trzeci żywot w swej odsłonie. Właśnie poprzez powrót do mody francuskich kaszkietów czy też bosmanki. Zdetronizowała ona tym samym mój kapelusik, który powędrował na dno szafy.
Na wielu blogach dziewczyny do takiej czapki ubierały kwieciste sukienki. Ja tego lata bardziej stawiam na wygodę, stąd czarne rurki i płaskie buty oraz obowiązkowo czarny, gruby pasek. By uniknąć nadmiaru czerni, dodałam do tego t-shirt w kropki.
Jak Wam się podoba takie połączenie?

Mam na sobie:
Sandały - Biedronka,
T-shirt - Mohito,
Czapka - Takko Fashion,
Torebka - CCC

Do następnego!






Komentarze

  1. Ja z nakryciami głowy nie do końca się lubię :D Jakoś nie czuję się w nich dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się jednak do nich przekonasz. :) Jak to się mówi: nigdy nie mów nigdy. ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo fajny T-shirt :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz:) bardzo fajna czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny T-shirt. Wygląda uroczo, podobają mi się te kropeczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! A co do stylizacji mi się bardzo podoba ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bardzo fajnie i na luzie:* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz