W moim stylu: ultraviolet

Kochane

na szybko porcja zdjęć z ultrafioletem, czyli kolczyki pióra w tym kolorze. Postawiłam na dodatek, ponieważ jest to dość mocna barwa i chyba najlepiej współgra własnie z czarnym kolorem.
Zostawiam Was z trochę większą liczbą zdjęć, a ja zmykam do łóżeczka, bo już po północy. 
Ehhh kilka minut spóźnienia z postem. Miał być wczoraj na blogu, czyli dwudziestego, ale walczyłam z blogger'em. Zblokowała mi się możliwość odpowiadania na Wasze komentarze i nie umiem sobie jak na razie z tym poradzić... :(
Też tak miałyście? Jeśli tak to dajcie znać jak temu zaradzić.

Mam na sobie:
Oxfordki - CCC,
Rajstopy - Biedronka,
Spódniczka - Sinsay,
Torebka - CCC.

Paaaaaa!






Komentarze

  1. Piękne kolczyki, fajnie kontrastują z Twoim kolorem włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) Kolczyki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie 😍
    Pierwsze zdjęcie najlepsze ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolczyki! świetnie ożywiają całość ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki piórkom stylizacja zyskała +10 punktów! Całość wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, super kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kolczyki 😉 pasują Ci !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyków nie noszę, ale zawsze podobał mi się ten dodatek, bo fajnie można nim podkreślić i przełamać strój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sukienka ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz