W moim stylu: grochy

Grochy są tak wdzięcznym i kobiecym wzorem, że niezależnie co ubierzemy w ten deseń, zawsze będziemy wyglądać stylowo. 
U mnie to bluzka bez rękawów i mono kolorystyczny outfit. Zupełne przeciwieństwo poprzedniego postu. (Odnosząc się do poprzedniego postu - mam właśnie taki color blocking na niebie - jest aktualnie po 22 godzinie, że mam ochotę przesiedzieć cały wieczór na balkonie i podziwiać piękno zachodzącego słońca hi, hi. :))
Wracając natomiast do stylizacji... Taki set nadaje się idealnie do pracy, a także na uczelnię, na egzamin (ale tylko u tego profesora, który nie przywiązuje wagi do białych koszul i klasycznych garniturów :)).
Dopiero przygotowując zdjęcia na bloga zobaczyłam, że na żadnym zdjęciu nie są widoczne buty. Pewnie dlatego, że robiliśmy je w pośpiechu, by zdążyć przed deszczem. ;) 
Miałam w tym dniu (a jakżeby inaczej) oxfordki - aż sama się dziwię, że od jakiegoś czasu są one dla mnie numerem jeden, niemalże w każdej stylizacji. :)
Jak Wam się podoba takie groszkowe wydanie?
Do następnego!

Mam na sobie:
Spodnie - Takko Fashion,
Torebka - CCC






Komentarze

  1. Ja również jestem fanką groszków :) Są zawsze aktualne i zawsze na czasie! :) Elegancki i kobiece a zarazem pasują również do luźnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, w swojej szafie nie mam nic w grochy - trzeba to koniecznie naprawić;) Fajna, elegancka stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie! Ja ostatnio na wyprzedażach zaprosiłam kolejnego "groszka" do mojej szafy - śliczną czarna spódnicę w białe grochy. Z tą dzisiejszą bluzką, którą mam na sobie wygląda jak jednoczęściowa sukienka. Również pozdrawiam. ☺

      Usuń
  3. Pięknie ! ;)
    Wyobraź sobie, że uwielbiam grochy, ale nic w grochy nie mam szafie ! Koniecznie muszę to nadrobić na obecnych wyprzedażach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grochy warto inwestować, dla mnie to wzór ponadczasowy. 😉

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz:) też uwielbiam grochy:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię grochy, choć rzadko sięgam po ubrania w ten wzór, raczej wybieram bardziej bazowe ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza to podstawa szafy, bez niej ciężko zbudować ciekawą stylizację. :-)

      Usuń
  6. Wyglądasz super w tej groszkowej bluzce, uwielbiam ten motyw :)

    xoxo
    -----------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, uniwersalne zestawienie. Idealne zarówno do pracy, jak i na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz o randce to nie pomyślałam... Może dlatego, że mój chłopak nie lubi jak noszę spodnie zaprasowane w kant. Gdybym tak poszła z nim na randkę to jeszcze pomyślałby, że z nim będę negocjować! 😄

      Usuń
  8. Super wyglądasz :) Stylizacja na każdą okazję.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: My blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze dziewczyny przepraszam, ale właśnie przez pomyłkę usunęłam kolejne komentarze, które czekały na akceptację. Weszłam na bloggera przez telefon no i stało się! Kliknęłam tam, gdzie nie trzeba. 😔
    Ale, ale... Przeczytałam je wszystkie i bardzo Wam dziękuję za pozytywne opinie. Jesteście kochane! 😘 Do następnego! 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. super wpis, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam groszki i kilka groszkowych elementów garderoby wleciało do mnie podczas tegorocznych wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że tak się tobie udały zakupy. Ja ostatnio zaliczam całkiem udane wypady do sh, zawsze coś ciekawego znajdę dla siebie. :)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz, lubię groszki, to wzór, który nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Racja, groszki nigdy nie będą nudne. Przecież groszek groszkowi nierówny, prawda? ;)

      Usuń

Prześlij komentarz