Rose Quartz & Serenity

Witajcie! :)

Według Pantone, w 2016 roku będziemy mogły wybrać między dwiema najmodniejszymi barwami roku, w których kolorach będziemy chciały mieć ubrania i dodatki.


Dlatego też dziś mały przegląd zakupowy z tym związany,
zaczynamy! :)

Akcja: szale, szaliki, chustki:


Klik


Klik

Klik


Klik
Pastelowe buty:

Klik

Klik

Klik
Klik

Klik
W oczekiwaniu na lato:
Klik
Klik
A na głowie:
Klik

Klik

Klik

Klik

Klik
Zimową porą:
Klik
Klik


Klik
Będzie wiosna, jesień:

Klik
Klik
Klik

Torebki w najmodniejszych kolorach:
Klik

Klik

Basic w kolorze rose quartz i serenity:
Klik
Klik

Klik

Klik
Odsłaniamy nogi:

Klik

Klik

Klik

Klik


Mam nadzieję, że moje zestawienie Wam się podoba i już znalazłyście z tej listy cościekawego dla siebie. :)

Do następnego!


















Komentarze

  1. Ojj znalazłam kilka ciekawych rzeczy! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pastelowe propozycje. Szczególnie podoba mi się futerko, beżowe botki na obcasie i spodnie z ostatniego zdjęcia. Aż mi się wiosny zachciało. No ale jeszcze trochę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kolory są śliczne, chętnie przygarnę kilka rzeczy :) Gadżetu nadal nie widzę :( Czyżby mój laptop szwankował? Mam Cię za to w blogrollu :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kolorki są przecudowne. :)
      A odnośnie obserwacji to już naprawdę nie wiem co jest nie tak. :(
      U mnie widać 5 ikonek po prawej stronie. Pierwsza na górze to obserwuj. Można też poprzez blogger'a - wybierając moje blogi - dodać kolejny blog do obserwowania w liście czytelniczej. Innego pomysłu nie mam.

      Usuń

Prześlij komentarz