Inspiracje #7 (2016)

Ostatnie dwa posty dotyczyły najmodniejszego koloru 2016 roku: rose quartz. W pierwszym poście pojawiły się propozycje z przeróżnych sklepów, w drugim przykład minimalistycznej garderoby z wykorzystaniem tego koloru. Dziś kontynuacja tego tematu, albowiem mam dla Was kilka inspiracji na sezon zimowy i przedwiośnie. Przy okazji sprawdziłam, że ostatnie inspiracje na blogu były baaaardzo dawno temu. Dlatego też dziś wracam do cyklu inspiracji i nie będzie to jedyny post w najbliższym czasie. :)





























Komentarze

  1. Świetne inspiracje. Najbardziej podoba mi się 1.3.7.8.chyba większość mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tiulowa spódnica w kolorze brudnego różu.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten kolor:) super inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, no to ja już będę "chorować" na taki płaszczyk w kolorze pastelowego różu. Normalnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tiulowa spódnica i bluzka w paski - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne <3 lubię taki odcień różu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię taki odcień rózu, mialam w podobnym odcieniu sukienkę na studniówkę :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że ten kolor jest teraz taki na czasie...paradoks bo wkurzałam się, że ostatnio sporo mi przybyło ciuchów w tym kolorze i zawsze kiedy chciałam ubrac cos nowego to znów ten róż...:) Chciałabym sweterek z 3 fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę Aniu, uwielbiam ten kolor i nie mogę się doczekać wiosny. Prześliczne to wszystko :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje! Kolor jest piękny, już widzę go w połączeniu z różnymi stylizacjami :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz