Łamiemy stereotypy - szerokie spodnie i sportowa tunika

Hej!

Szerokie spodnie są hitem 2015 roku. Są niesamowicie stylowe i eleganckie. Szybko znalazły uznanie wśród gwiazd jak i na ulicach wielu miast. Te z wysokim stanem i zaprasowanym kantem potrafią dodać kilku centymetrów i optycznie wydłużyć naszą sylwetkę.Nadają się zarówno do pracy, na uczelnię, ale również na popołudniową kawę z przyjaciółmi.
Z czym najlepiej łączyć taki fason spodni?
Poniżej kilka ciekawych inspiracji.





Jeśli chodzi moje połączenie szerokich spodni, które również znalazły się w mojej "kapsułkowej garderobie" to jest one niestandardowe. Dziś łamię stereotypy i pokazuję Wam połączenie sportowej tuniki z eleganckimi szerokimi spodniami. Niemożliwe? Oczywiście, że możliwe! Wystarczy zachować odpowiednią kolorystykę i nie przesadzać z dodatkami. Bowiem nie ma nic piękniejszego niż zabawa kolorem, a zwłaszcza tworzenie total look'ów w różnych odcieniach danej barwy.

(Niestety nie byłam wstanie dodać zdjęcia stylizacji, ze względu na awarię aparatu - sesja wyszła rozmazana, ale przedstawiam Wam chociaż poniżej ubrania i dodatki, które miałam na sobie).

Do zestawu prezentowanego poniżej idealnie sprawdzą się buty na wysokim obcasie, które jeszcze bardziej wyciągną i wydłużą naszą sylwetkę. Sportowa tunika doda trochę luzu zbyt formalnemu (przynajmniej na pierwszy rzut oka) zestawowi.


Wykorzystałam:

Ramoneska, biały żakiet: osiedlowy sklep

3
5





















Spodnie kupiłam w jakiejś sieciówce, ale nie mam pojęcia gdzie, bo od momentu zakupu aż 6 lat leżały w mojej szafie!

18

Tunika: Takko Fashion

26
Dodatki: torebka i szal pochodzą z osiedlowego sklepiku.

33
I oczywiście ten sam zestaw biżuterii co ostatnio:


Do następnego! :)

Komentarze