Fryzury - trendy wiosna/lato 2014 - bob.

Hej,

jak już pisałam we wcześniejszym poście (tutaj) jedną z najmodniejszych fryzur w tym sezonie jest klasyczny bob. Taką fryzurę zaserwował nam Karl Lagerfeld w swoim pokazie na wiosnę i lato tego roku.


Mnie bardzo przypadła do gustu taka odmiana. Gwiazdy również chętnie podchwyciły ten look:


Sama długo miałam opory przed ścięciem włosów i zrobieniem znienawidzonej przeze mnie w latach szkolnych grzywki. Za pierwszym razem jednak nie byłam na tyle odważna i zaprezentowałam Wam się tylko w zmienionym kolorze włosów (tutaj), lecz w tym tygodniu już z konkretnym postanowieniem udałam się do fryzjera. Efekty możecie zobaczyć poniżej:







 A na koniec jeszcze raz boska Riri:




Komentarze

  1. tylko ile trwa ułożenie takej fryzury xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wyjątkowo włosy niepodatne i z każdą fryzurą walczę niestety, a już na pewno z ujarzmieniem mojej grzywki. :(

      Usuń
  2. Uwielbiam boba sama przez długo czas go nosiłam, ale teraz zapuszczam włosy ale tęsknie za taką fryuzrką, świetnie się w niej czulam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co tam bob, te kolorowe makijaze sa odjazdowe!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się też taka fryzura mega podoba, ale niestety grzywka do mnei nie pasuje.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/07/kissnchange.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz