Idea Bank wspiera Sylwię Kiliś w metamorfozie kobiet





Od zawsze jestem miłośniczką wszelkich metamorfoz i okrywania siebie na nowo. Cenię dobry gust i oryginalność. Z zainteresowaniem śledzę programy, które pomagają nieświadomym swoich atutów kobietom stać się pewnymi siebie pięknościami. Dlatego przedstawiam Wam fajny filmik. który znalazłam przez przypadek.

Bardzo podoba mnie się końcowy efekt dziewczyny po prawej stronie, ponieważ zupełnie zmienia jej wygląd! Wygląda pięknie a uzyskany kolor włosów mnie zachwycił.Sama w swoim życiu przeszłam przez etap eksperymentowania z kolorami: od blondu przez rudości a kończąc na brązach. Uwielbiam kolorową, polską, złotą jesień i towarzyszącą jej paletę kolorystyczną. Na moje szczęście jestem "ciepłym" typem urody i mogę sobie pozwolić na zabawę barwami bazującymi na palecie ciepłych odcieni. Kiedyś miałam podobny kolor włosów i fryzurę jak właśnie ta dziewczyna i poważnie zastanawiam się nad zmianą koloru na jakiś brąz wpadający w ciepły, łagodny odcień rudości. A ten filmik jeszcze bardziej mnie do tego przekonuje, bo też jestem blondynką. :)

Komentarze

  1. no film mi sie podoba :D
    zapraszam na: www.okomody.blogspo.com
    oraz na fb: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz