Jeans wiosną i latem

Jeans jest tak uniwersalny, że można go nosić o każdej porze roku i mam wrażenie, że wymyślili już z niego wszystko, co jest możliwe do założenia (no może poza skarpetkami i bielizną😂).

1. Jeansowa kurtka
W mojej szafie zdecydowanie na głowę bije ramoneskę. O tym, że jest to mój pewniak, pisałam między innymi tutaj i raczej większa część z Was się wtedy ze mną zgodziła. Taka kurtka zwyczajnie o wiele lepiej mi się sprawdza i jak dla mnie jest łatwiejsza w utrzymaniu / dbaniu o jej świeżość. Gdy jest taka potrzeba, to wrzucam ją do pralki i po problemie. 
Ze względu na to, że moja kurtka jest w granatowym kolorze, najczęściej łączę ją z czernią, ewentualnie innymi, ciemnymi kolorami (co na pewno zobaczycie w kolejnym wpisie za tydzień). Co prawda teraz wychodzę trochę ze swoich total looków i stawiam na białe buty, ale pewnie gdybym miała czarne sneakersy, to miałabym je dziś na nogach. Oczywiście do tego okulary przeciwsłoneczne, ale odpuściłam sobie pozowanie w nich, w domu. 😃

OOTD spring/summer 2023
1. Od lat jestem wierna takim połączeniom kolorystycznym i tego typu klasykom, jak czarne spodnie, białe buty, czy właśnie kurtka jeansowa, w mojej szafie.


OOTD spring 2023
2. Do tego biały lub czarny t-shirt i to taka moja baza na dzień. :)



Mam na sobie:
Buty: Deichmann - 2018 rok,
Spodnie: lokalny sklep - 2014 rok,
T-shirt: wymiana ubrań (Armani Jeans) - 2016 rok,
Kurtka jeansowa: Noisy May dla Zalando - 2018 rok,
Torebka: Jenny Fairy dla CCC - 2016 rok,
Pierścionek: prezent - 2013/2014 rok,
Komplet biżuterii: prezent - 2008/09 rok,
Bransoletka: prezent - 2011 rok,


2. Spódniczka jeansowa
Moja to taki prawdziwy vintage, ale myślę, że obok jeansowych szortów, jeansowa spódniczka też jest super wyborem na wiosnę i lato. Obecnie w trendach są zupełnie inne modele, ale klasyczny fason sprawdzi się na lata.
Wiosną i latem staram się do mojej garderoby wprowadzać trochę koloru, więc przy tym outficie postawiłam na róż i beż, podobne połączenie prezentowałam tutaj.

OOTD summer 2023
3. Look trochę bardziej cukierkowy, taka alternatywa tego powyżej, w okresie wakacyjnym pozwalam sobie na tego typu połączenia.

Jeans wiosną i latem
4. Gdy rano jest chłodno, to zawsze muszę mieć coś na górze, w tej sytuacji stawiam na trencz. Co prawda mógłby być trochę dłuższy, ale ten jest jedynym, który posiadam obecnie w szafie. 


Mam na sobie:
Sandały: Jenny Fairy dla CCC - 2018 rok,
Spódniczka: lokalny sklep - 2010 rok,
Bluzka: prezent (H&M) - 2015 rok,
Trencz: SH (New Look) - 2019 rok,
Torebka: SH - 2019 rok,
Naszyjnik: lokalny sklep - 2010 rok,

Do następnego!



Komentarze

  1. Jeansowa kurtka świetnie sprawdza się do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre połączenie jeansu z czernią spodni, czernią T-shirtu. Białe buty pasują jak najbardziej i ciemna torebka W takim zestawieniu doskonale widać biżuterię. Wyglądasz w tym świetnie.
    Ja ciągle mam w użyciu jeansowe spodnie od niebieskiego, po granatowe i czarne. Kiedyś używałam jeansowych koszul zamiast kurtki.
    Pozdrawiam serdecznie. Dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany, dobry, nieśmiertelny jeans :)
    Gdybym miała jeansową kurteczkę w takim kolorze, też bym ją zestawiała z ciemniejszymi ubraniami.
    Cóż, mam jasną, więc noszę ją do jasnych ubrań :)
    Ekstra jest ten trench :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansowa kurtka to ponadczasowy klasyk :) bardzo lubię ją łączyć z długimi wzorzystymi spódnicami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja świetna. Klasyka. Kurtka jeansowa jest uniwersalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak! Dżins jest super! Uwielbiam go za jego uniwersalność i ponadczasowość. Tą samą kurtkę noszę już nie wiem, który sezon- do spodni, sukienek. Ostatnio doszyłam do niej kilka perełek, żeby nadać jej nieco inny look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kurteczka na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeans to życie. Uwielbiam nosić ciuchy jeansowe przez cały rok. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Jeansu nigdy dość! Uwielbiam go po prostu :) Trzeba przyznać, że to super materiał. Fajnie wygląda na ciele i komponuje się ze wszystkim od minimalistycznych ubrań po pstrokate i kolorowe wzory. Ponadczasowy, modny, funkcjonalny, uniwersalny i wygląda na to że niezastąpiony :) Super stylizacje Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeans jak najbardziej o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zdecydowanie jeans pojawia się najczęściej w szortach, ale zakupiłam ostatnio też śliczny top. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtki jeansowe mam dwie i uwielbiam szczególnie do sukienek

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeansowa kurtka i spodnie zawsze modne i na czasie! Pierwsza stylizacja super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. jeans jest na tyle uniwersalny, że można go nosić do wszystkiego i o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak!!! Jeans jest ponadczasowy. Też często i chętnie noszę jeansowe ubrania.
    Choćby dziś... jeansowe spodnie i takaż koszula 💙
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jeans, w szczególności właśnie kurtki jeansowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeans zawsze mi się podobał i będzie podobał. W każdym kolorze i fasonie jest git jak to teraz młodzież mówi 😃 Świetnie wyglądasz.

    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz