Pastelowa bluzka na dwa sposoby

Lato rządzi się swoimi prawami i jest to czas, w którym możemy sięgać po ubrania, które zarezerwowane są tylko na tę porę roku. Mowa tutaj o wzorzystych bluzkach w cukierkowych, pastelowych kolorach.

Outfit of the day summer 2021

Bluzka, którą mam na sobie jest prezentem od koleżanki. Dość nietrafionym pod względem fasonu i przede wszystkim wzoru, dlatego długo wisiała w szafie. Teraz dałam jej szansę łącząc ją zarówno z krótką mini, jak i spodenkami, które znacie z tego wpisu. 

Stylizacja na lato 2021Outfit na lato221

Tam mają swój oryginalny kolor, na zdjęciu powyżej dochodzą odcienie różu, ponieważ nowa bluzka pofarbowała je w praniu. Było to dość dawno, dlatego przestałam je nosić. Wydaje mi się, że niepotrzebnie się obawiałam zmiany koloru, bo efekt wygląda nawet ciekawie. 

Pastelowa bluzka + spodenki to wygodny look na spacery po lasach czy zwiedzanie.

Mam na sobie:

Buty: Deichmann - 2018 rok,

Spodenki: Lokalny sklepik - 2011 rok,

Bluzka: H&M - 2015 rok,


Pastelowa bluzka + spódniczka jeansowa i eko totrba to ciekawy outfit na zakupy.

Mam na sobie:

Buty: Deichmann - 2018 rok,

Spódniczka mini: lokalny sklep - 2010 rok (wcześniejsze wpisy z tą spódniczką: klikklik),

Bluzka: H&M - 2015 rok,

Bransoletka: Prezent - 2015 rok (wcześniejszy wpis z bransoletką: klik),

Eko torba: Biedronka - 2019 rok (zastąpiła  eko torbę).


Do następnego! :)


Komentarze

  1. Świetne stylizacje. A ta bluzeczka jest przepiękna. Lubię ubrania które pasują do wielu stylizacji, można wtedy miksować do woli :)

    Świetnie wyglądasz, stylizacje idealne na lato :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Lubię takie pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. Ze spódniczką świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pastele, szczególnie wiosna i latem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i długo przeleżała w szafie, jednak na ten sezon pasuje idealnie :D
    Fajnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się połączenie tej bluzki ze spódniczką :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolę wersję ze spódnicą, ale ogólnie świetnie sobie poradziłaś w obu stylizacjach z tą koszulką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, latem pastele rządzą i to jak!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz