Kolor roku 2021

Instytut Pantone ogłosił kolor roku 2022. Oznacza to, że kończy się rok pod znakiem żółci i szarości. Ultimate gray, Illuminating yellow odchodzą, a w ich miejsce wkracza Veri peri. Czym dla mnie jest kolor roku? Nie popadam w szał corocznych barw, zmieniając przy tym wystrój mieszkania (są to głównie trendy dotyczące wnętrz), nie kupuję ubrań w barwach roku, ale inspiruję się w inny sposób. Dla mnie kolor roku oznacza na przykład zakup świeczki w odcieniu gray lub prezent w postaci hybryd w tym kolorze.

Ultimate gray

A jak to wygląda u Was? Śledzicie rok, w rok wybory koloru roku przez instytut Pantone?

Dobrej niedzieli! 

Komentarze

  1. Dopiero teraz się o tym dowiedziałem, nie mam jeszcze własnego zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumiałe, gdybym dopiero co przeczytała o czymś, o czym nie miałam bladego pojęcia, to też nie umiałabym odnieść się do tematu.

      Usuń
  2. Przyznam, że nie wiedziałam nawet, iż taki kolor jest wybierany. Ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt i kolory :) Ja mam kurtkę w podobnym żółtym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) Fajnie, żółta kurtka była moim małym marzeniem w okresie nastoletnim.

      Usuń
  4. Nawet nie wiedziałam, jakie kolory zostały wybrane. Ten żółty bardzo mi się podoba, Veri Peri też zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy przyjmą się na dobre w modzie, chociaż odcienie fioletu w wersji pastelowej są z nami już od kilku lat.

      Usuń
  5. Ja noszę tylko te kolory, które lubię. Piękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli je lubisz, to pewnie też dobrze się w nich czujesz, a o to chodzi by czuć się dobrze w tym, co się ma na sobie.

      Usuń
  6. Ciekawy ten kolor . Nie ma co wariować nad kolorami chyba ze jakiś kolor nam się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! ;) Chociaż kolor faktycznie jest dość ciekawy.

      Usuń
  7. Podoba mi się ten kolor :) Jednak nie śledzę wyboru koloru na dany rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość interesujący. Ciekawe jak podejdą do niego projektanci wnętrz...

      Usuń
  8. ja nie noszę żółtych ubrań nie pasują mi jakoś kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie śledzę takich trendów.
    Ten kolor, też niezbyt mi przypadł do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam Ty bardziej przepadałaś za fioletem w odcieniach pasteli. Przynajmniej pamiętam, że prezentowałaś latem top w odcieniu lilac. :)

      Usuń
  10. Wiesz, gdybym chciała zmieniać swoją garderobę czy wnętrza tylko pod ten konkretny kolor, musiałabym mieć nowe rzeczy co roku. Szaleństwo;)
    Słyszałam, że teraz na fali ma być majtkowy róż;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że większa część z nas zwyczajnie tego nie robi, chociaż fajnie jest wiedzieć co jest aktualnie na topie.

      Usuń

Prześlij komentarz