Jak z wybiegu: kolory roku Pantone 2021

W tym roku mamy aż dwie barwy, które zostały wybrane kolorami roku 2021. W historii miała miejsce już taka sytuacja, bowiem w 2016 roku również zdecydowano się na dwa kolory. Do wyboru mamy kojący Ultimate Gray oraz optymistyczny Illuminating Yellow. Oba kolory powiązane są z naturą: słoneczną pogodą oraz odcieniami plażowych kamieni czy skał, które są z nami od milionów lat.

Pantone 2021

Przeważnie zawsze łączyłam żółty z odcieniami szarości, bo uważałam, że to najlepsze połączenie - kto by pomyślał, że w tym roku będzie ono najmodniejsze? 😉 

Illuminating Yellow

Żółty bym moim ulubionym kolorem we wczesnym dzieciństwie, jasnoszary obecnie. Gdyby nie moje noworoczne postanowienie, to chętnie skusiłabym się na pare ubrań i dodatków w najmodniejszych kolorach roku. A jak do Illuminating Yellow oraz Ultimate Gray podeszli projektanci? Poniżej przedstawiam Wam kilka inspiracji z wybiegu. 

Balmain ss 2021
Balmain Spring 2021

Balmain 2021
Balmain Spring 2021

Balmain 2021
Balmain Spring 2021

Balmain 2021
Balmain Spring 2021

Prada 2021
Prada Spring 2021

Balmain Spring 2021
Balmain Spring 2021

Prada 2021
Prada Spring 2021

Prada 2021
Prada Spring 2021

Gucci 2021
Gucci ss 2021

Prada 2021
Prada Spring 2021

Gucci 2021
Gucci ss 2021

Gucci ss 2021
Gucci ss 2021


Do następnego!



Komentarze

  1. No nie są to moje kolory, ale na zdjęciach fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie, ze te dwa kolory beda krolowac w tego rocznej modzie ;) tez lubie laczyc zolć w pomieszczeniach wraz z szaroscia. bardzo mnie to uspokaja, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z tych stylizacji są niemal kosmiczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobaja mi się te kolory choć zółty to nie mój kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting the pantone but I didn´t like the yellow
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie przepadałam za żółtym, ale w ostatnim czasie coraz to bardziej przekonuję się do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio coraz bardziej przekonuje się do koloru żółtego. W połączeniu z szarością świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za żółtym nie przepadam -nawet na ścianach
    Co innego szary ;uwielbiam.Ok ,może nie jako kolor farby na ścianach, ale w ubraniach ,makijażu uwielbiam 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, ale chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię szarości i granaty:) reszta tak średnio mnie korci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega się cieszę, że w tym roku najmodniejszymi kolorami są żółty i szary :) Obydwa uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez ostatnie dwa, trzy lata bardzo polubiłam żółty, a szary to wiadomo, zawsze był obecny. Tak więc taki duet kolorów bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolorki, świetnie razem wyglądają, jednak ja w żółtym nie czuję się najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę. ;) Ja za to lubię ciepły, stonowany odcień żółtego.

      Usuń
  14. Jeśli mam być szczera to nie zupełnie są moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych dwóch zdecydowanie stawiam na szary! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz