Kapsułowa garderoba zima 2021: jeansowa spódniczka + bluzka w zwierzęcy print

Dzień dobry kochani!

Na początek chciałabym przywitać Was z małymi zmianami na moim blogu. Zmieniła się zarówno szata graficzna, jak i opis mojej osoby. Najważniejszą rzeczą jest również zmiana nazwy bloga, która nawiązuje do mojego obecnego stylu życia. Co prawda nadal kocham modę, ciuszki i przebieranki, ale nie na tyle, by być ich ofiarą, jak to miało miejsce jeszcze kilka lat temu. Mam nadzieję, że nadal zostaniecie ze mną i będziecie wpadać na pogaduchy do Ani. :)

Dziś od rana przywitała mnie piękna zima za oknem i gdyby nie to, że dzisiaj mam zaplanowanych trochę obowiązków, to już bym wyciągnęła mojego M. na zimowy spacer. Niestety zimowy spacer musi poczekać, a mnie pozostaje liczyć na to, że taka zimowa aura powtórzy się w przyszły weekend.

Outfit winter 2021



Co dziś dzisiaj na blogu?

Pierwsze połączenia z kapsułowej garderoby. Na początek jeansowa spódniczka i bluzka w zwierzęcy print. Grudzień ze względu na świąteczny charakter jest zawsze w mojej garderobie bogaty w kolory świąt: złoto, czerwienie. Dlatego też w tym miesiącu bardziej zobaczycie połączenia z tą bluzką, czy też z czarnym żakietem. 

Kaspułowa garderba zima 2021

Połączyłam ten duet w czterech stylizacjach - bo też o to chodzi by miksować małą ilość rzeczy na różne sposoby.

Na początek z czarnymi botkami i mniejszą torebką - gdyby nie kolejna fala pandemii, to wykorzystywałabym ten set na weekendowe wyjście na przykład na obiad.

Capsule wardrobe winter 2021

Kolejna opcja z kozakami i większą torebką - jeśli trzeba podjechać do biura. Wtedy większa torebka jest obowiązkowa, a w kozakach jest cieplej, gdy się czeka na autobus.

Kapsulowa garderoba zima 2021

Wersja po drobne zakupy to oczywiście duża torba, w którą mogę schować moje łupy na przykład z drogerii, botki, ponieważ są bardzo wygodne, płaszczyk i obowiązkowo: czapka, szalik i rękawiczki. Co prawda do tego płaszczyka miałam wkładać te w norweski wzór, ale w połączeniu z czarnymi dodatkami bardziej pasują te brązowe (mimo, iż jednak to też nie jest najlepsze połączenie - dopiero po zdjęciach to stwierdzałam 😁 ).

Outfit zima 2021

Ostatnia wersja to opcja home office - gdy czeka mnie wideokonferencja. Oczywiście nie siedzę w domu w botkach, ale głupio pozować w kapciach 😂). Przepraszam za ten kabel w tle, ale jeśli mam spotkanie on-line, to wolę podpiąć Internet na kablu niż łączyć się z wifi. 

Kapsułowa garderoba

Home office fryzura 2021

Nie będę opisywać wszystkich rzeczy ani podawać roku, w którym trafiły one do mojej szafy, ponieważ możecie sobie zajrzeć tutaj i przeczytać szczegółowo wpis - jeśli oczywiście jesteście zainteresowani. 

Do następnego!


Komentarze

  1. Każda z stylizacji jedt ciekawa i ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami takie zmiany są bardzo potrzebne. Fajnie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i skromnie, mnie się podoba taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, chociaż z tym skromnie to bym się zastanowiła... :D

      Usuń
  4. Świetne stylizacje. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie- jest super! Czarny żakiet jest przepiękny i bardzo Ci w nim do twarzy.
    Pozdrawiam w Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej spodobało się pierwsze zdjęcie, dlatego wylądowało na samej górze wpisu. Czarny żakiet uwielbiam - jeden z lepszych zakupów. :)

      Usuń
  5. Bardzo elegancko, a zarazem kobieco.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ja pozdrawiam cieplutko w tę zimową niedzielę. :)

      Usuń
  6. Naprawdę na fajne zmiany się zdecydowałaś. Przyjemnie się czyta Twoje wpisy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, zapraszam do częstszych odwiedzin i obserwowania. :)

      Usuń
  7. Już się z martwiłam, że nie ma nigdzie Twojego bloga a tu taka niespodzianka. Czasami trzeba dokonać zmian :)

    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nadal jest i nigdzie się nie wybieram z blogosfery, więc spokojnie. ;) To prawda, że zmiany są potrzebne.

      Usuń
  8. Zmiany niosą za sobą dobre rzeczy :) stylizacja zupełnie nie w moim stylu, ale najważniejsze, że Ty się w niej czujesz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O całkiem pozytywne spostrzeżenie na temat zmian. Oczekuję zatem tych dobrych rzeczy. A co do stylizacji, to dziękuję za szczerą opinię. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  9. Bardzo korzystne zmiany:) Ładna bluzka z motywem zwierzęcym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda stylówka jest super :) Mnie się spodobała twoja czapka :D Super jest i pewnie mega ciepła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz