Czarny total look na trzy sposoby

Kapsułowa garderoba ma to do siebie, że jest bardzo kompaktowa i można łączyć bazowe elementy na kilka sposobów. Wystarczy wybrać odpowiednie ubranie lub dodatki, które przy umiejętnej stylizacji, zmieniają zupełnie swój charakter.
Moją bazą w tym przypadku będzie czarna bluzka, która pochodzi ze sklepu Atmosphere i trafiła do mnie dzięki wymianie ubrań, które często sobie organizowałyśmy z koleżankami.

1. Stylizacja na spacer
Na początek połączenie czarnych rurek, które z tą samą czarną bluzką były już na blogu tutaj, natomiast same spodnie znacie z tego wpisu. 
Dodatki to tak naprawdę bardzo modna w tym sezonie skóra oraz kozaki.

Trendy wiosna 2021


Mam na sobie:
Kozaki: Jenny Fairy dla CCC - 2018 rok,
Spodnie: Lokalny sklep - 2014 rok,
Bluzka: Atmosphere (wymiana ubrań) - 2015 rok,
Skórzana kurtka: Wymiana ubrań - 2019 rok,

2. Stylizacja na randkę
Poniższy set, to mój tegoroczny look rocznicowo - walentynkowy. Bluzka, która jest bardziej transparentna, idealnie pasuje do bieliźnianego trendu, który trzyma się dość mocno od ładnych paru lat. Wystarczyło zamienić spodnie na spódniczkę (znacie ją z tego wpisu), zdjąć ramoneskę, a pod spód włożyć koronkowe body. Do tego torebka, która swoją grubością przypomina trochę aktówkę - kolejny bardzo silny trend tej wiosny.

Bieliźniany trend


Mam na sobie:
Kozaki: Jenny Fairy dla CCC - 2018 rok,
Spódniczka: Reserved - 2010 lub 2009 rok,
Body: Esotique - 2016 rok,
Bluzka: Atmosphere (wymiana ubrań) - 2015 rok,
Torebka: Sh - 2019 rok

3. Casualowa stylizacja do pracy
Ostatnie połączenie, to ponownie czarne rurki, moje ukochane oxfordki oraz klasyczny kardigan. Sama bluzka jest schowana, ale na wierzch został wyciągnięty kołnierzyk. Jest to bardzo fajny sposób na to, by zamiast kupować kolejny modny dodatek w postaci właśnie osobnego kołnierzyka, uzyskać taki trend samemu. Wystarczy trochę wyobraźni.

Trendy: kołnierzyk


Mam na sobie:
Oxfordki: Deichmann - 2018 rok,
Spodnie: Lokalny sklep - 2014 rok,
Bluzka: Atmosphere (wymiana ubrań) - 2015 rok,
Kardigan: Wymiana ubrań - 2019 rok,

Tak naprawdę szperając w swojej szafie i wyciągając przy tym ubrania, które posiadam (czasami nawet bardzo stare), udało mi się stworzyć trzy stylizacje, które nawiązują do obecnie panujących trendów. Czy wstrzeliłam się w nie idealnie? To już Wam pozostawiam do oceny. :)

Do następnego!

Komentarze

  1. Uwazamnte trzy stylizacje za swietne! mysle, ze wstrzelilas sie w obecny trendy ;) no i powiem szczerze, ze mamy podobny styl ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja na randkę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wszystko dobrałaś, bardzo mi się podobają wszystkie stylizacje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zwłaszcza, że do dwóch pierwszych stylizacji nie byłam przekonana, ze względu na czarny kolor przy twarzy. Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Mnie akurat nie do końca przekonują, ale bluzkę z drugiej stylizacji jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Bluzka występuje w każdej stylizacji - outfit na trzy sposoby. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę - co za dużo czerni, to niezdrowo. :D

      Usuń
  6. Trzecia propozycja i mi najbardzej przypadła do gustu:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie 3 stylizacje świetne :)
    Bardzo ładnie Ci w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* To bluzka i spódniczka, ale fakt - można pomylić z sukienką. ;)

      Usuń
  8. Stylizacje jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czern jest tak klasyczna i ponadczasowa, ze zawsze wyglads dobrze wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zawsze uważałam, ale powoli zaczynam odchodzić od tego koloru na rzecz brązów i granatów. <3

      Usuń
  10. Wszystkie stylizacje są super, chociaż stylizacja randkowa jest najlepsza👌,najbardziej kobieca😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham czerń- to mój ulubiony kolor - Każda z tych stylizacji świetna i sprawdza się rewelacyjnie w swojej kategorii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mój też, teraz trochę się to zmienia. Oooo dziękuję ;)

      Usuń
  12. Czerń wygląda dobrze w każdym połączeniu. Jest ponadczasowa, elegancka i pełna wdzięku. Osobiście uwielbiam i zawsze jestem na tak! Pierwsza wersja jest najbardziej w moim stylu. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jest tutaj wiele zwolenniczek tego koloru - ze wszystkim się zgadzam, szkoda tylko, że jest tak mało twarzowa. Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  13. Total black look to u mnie najczęściej do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię latem czerń od stóp do głów, do delikatnej opalenizny. :)

      Usuń
  14. Czerń to klasyka. Zawsze warto ją mieć w szafie, bo nigdy nie wychodzi z mody :) W mojej szafie mam sporo ubrań, które mają dobrych kilka lat, ale nadal są modne. W takie ubrania najlepiej inwestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że czerń podobnie jak i biel zawsze będzie modna. Nie wyobrażam sobie szafy bez czarnych ubrań, chociaż ja ostatnio staram się rezygnować z czerni na rzecz innych kolorów.

      Usuń
  15. wersja z sukienką szczególnie mi się podoba, ogólnie czarny total look to mój niemal znak firmowy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... na żadnym zdjęciu nie jestem w sukience (wystarczyło przeczytać chociaż pierwszy akapit, by się o tym przekonać). Pozdrawiam. :)

      Usuń

Prześlij komentarz