#outfit 53: legginsy i szeroki sweter

Zrobiło się cieplej, do tego stopnia, że ponownie można pozwolić sobie na wyjście bez kurtki. Z dnia na dzień ma być bardziej letnio, więc podejrzewam, że outfit, który dzisiaj Wam prezentuję, za szybko się nie powtórzy. Ja też myślami już jestem przy lecie, wakacjach i typowo letnich zestawieniach, więc nie mam nic przeciwko, by maj pozwolił nam na wygrzewanie się w słońcu i chodzenie w letnich sukienkach.
Sweter, który mam na sobie, w zestawieniu widzicie pierwszy raz. Pokazywałam go tutaj, z myślą o jego sprzedaży, ostatecznie zdecydowałam się go zachować. Pozostałe rzeczy już pokazywałam i na pewno w najbliższym czasie będą się tutaj na blogu przewijać.

Outfit of the day april 2024
1. Trochę brakuje mi przejściowych pór roku, by można było bawić się warstwami. Tej wiosny albo chodzę w zimowej kurtce i czapce, albo wychodzę bez kurtki. Też Wam tego brakuje?



Mam na sobie:
Buty: Asos - 2020 rok,
Legginsy: F&F - 2018 rok,
Sweter: Reserved - 2017 rok,
Naszyjnik: ręcznie robiona biżuteria (lokalny sklep) - 2010 rok,
Pierścionek: prezent - 2004 rok,
Pierścionek i kolczyki: prezent - 2004 rok,
Torebka: Pepco - 2018 rok

Jak Wam mija niedziela? 
Do następnego!

Komentarze

  1. W końcu zrobiło się ciepło. Fajny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi brakuje tych przejściowych pór roku... po zimie mamy od razu lato :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystałam ze słoneczka w niedzielę:)
    Świetny outfit- minimalny, nieprzekombinowany i chyba to są jego największe zalety :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny look wygląda to stylowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie stylizacje to moje ulubione na uczelnię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze połączenie na co dzień, legginsy i szeroki sweter/tshirt to mój standardowy strój do chodzenia w domu, wyskakując na miasto zmieniam tylko legginsy na dżinsy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze połączenie na co dzień, legginsy i szeroki sweter/tshirt to mój standardowy strój do chodzenia w domu, wyskakując na miasto zmieniam tylko legginsy na dżinsy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylowo i skromnie a przy okazji bardzo ładnie, czy trzeba więcej? Nic a nic. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja- na luzie, a przy tym kobieco- tak jak lubię :) Pięknym dopełnieniem jest ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetna stylizacja. Połączenie idealne. Moje kolory :) Bardzo lubię takie stylówki i szczerze, po takie zestawy sięgam najczęściej. Dziękuję za inspirację :) Wyglądasz naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz