Kilka słów o stylu, czyli dwie najlepiej ubrane osoby, które inspirują mnie w ostatnim czasie.

1. Kasia Tusk, autorka bloga Make life Easier
Kasia jest bloggerką i prowadzi swojego bloga już ładnych paru lat. O tym, że jest dla mnie inspiracją (i odkryciem roku 2022) pisałam już w zeszłym roku. Co tu dużo pisać! Ciągnie mnie do klasyki i chętnie podpatruję osoby, które noszą się w stylu french outfit. Nie wszystkie jej stylówki są dla mnie (nie czułabym się dobrze w mega długich płaszczach), ale wiele jej połączeń jest mi bardzo bliskie. Przede wszystkim zestawienie czerni i bieli (moje ulubione), bardzo minimalistyczna paleta barw i biżuteria w kolorze złota. Poza tym, dzięki Kasi zaczęłam poważnie zastanawiać się nad balerinkami w swojej szafie.

Minimalizm w modzie
1. Nie jest to co prawda outfit Kasi ani Zosi, ale właśnie taka klasyka ostatnio przemawia do mnie najbardziej.
Żródło: Pinterest


2. Zosia z kanału Zophia Stylistka
Zosia jest stylistka i prowadzi swój kanał na youtube. Od kilku lat podpatruje jej outfity. Jest to taki minimalizm, połączony z najnowszymi trendami. Podobnie, jak Zosia, lubię czerń, czerwień i zieleń, których w jej szafie nie brakuje. Dzięki niej próbuję przekonać się do marynarek, które nigdy nie były mi bliskie i kiedyś zakładałam je tylko z konieczności. Teraz sięgam po nie coraz częściej. Może niekoniecznie aż tak bardzo podobają mi się jej wszystkie połączenia (nie pasowałyby do mojego typu urody), ale mamy podobne podejście do klasyków w szafie i jakości materiałów oraz zrównoważonej mody.

Znacie obie panie? Jestem ciekawa czy Wy również macie osoby, które cenicie za styl.

Komentarze

  1. Kiedyś zaglądałam na bloga Kasi Tusk. Na pewno przyciągają jej zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kanał Zosi oglądam, a na blog Kasi Tusk chętnie zajrzę. Bardzo podoba mi się jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA właśnie tez lubię podobny styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie także przemawia styl Kasi Tusk. Uwielbiam takie minimalistyczne stylizacje :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia Tusk, jak dla mnie genialna! Świetny styl!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz