Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: krótki sweter i beżowa sukienka

Halo, halo dzień dobry! :)

Outfit of the day january 2022

How to wear grey jumper and summer's dresses?

Dziś już ostatnie połączenie mojego sweterka. Tym razem z letnią sukienką. 

Grey jumper & summer's dresses

Tego połączenia bałam się najbardziej. Obawiałam się, że nie będą do siebie za bardzo pasować. Muszę Wam się przyznać, że gdy tworzyłam kapsułową garderobę na tegoroczną zimę, nie przymierzałam tych ubrań wcześniej. Wyjęłam je intuicyjnie i później w praktyce łączyłam poszczególne elementy z lepszym, bądź gorszym skutkiem. 

Capsule wardrobe winter 2021/2022

How to wear black tihgts?

O tym co się sprawdziło w stu procentach, co rozczarowało, a co zaskoczyło pozytywnie, napiszę w podsumowaniu. Chociaż i tak, już po części zdradzam swoje bardziej ulubione outfity, ale mam nadzieję, że chętnie przeczytacie takie podsumowanie. Jestem też ciekawa czy wśród osób, które tutaj zaglądają, są również osoby, które stosują garderobę kapsułową. Napiszcie w komentarzach. 

Capsule wardrobe winter 2021/22

Do następnego!


Komentarze

  1. Fajna spódniczka. Fajnie będzie wyglądała z ramoneską.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódniczka przykuła i mój wzrok ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Ja uparcie dążę do perfekcyjnej kapsułowej garderoby. Czy mi wychodzi? Na pewno jest lepiej niż kilka lat temu :) Jestem wielką zwolenniczką życia zero waste, więc i moja szafa musi się w tym stylu odnaleźć :) Bardzo fajna stylizacja, czekam na podsumowanie :) Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka super ożywia całą stylizację:) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie tego sweterka z letnią sukienką fajnie wypadło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz