Kapsułowa garderoba zima 2021/2022: krótki sweterek i czarna minispódniczka

Dzień dobry wszystkim! :)

Outfit of the day winter 2021/22

Jumper grey skirt black

Dziś przedstawiam Wam kolejne połączenie z szarym swetrem. Czarna spódniczka spisuje się w mojej garderobie idealnie, czuję się w niej naprawdę dobrze, a połączenie jej ze wspomnianym swetrem to już w ogóle sztos. 

Capsule wardrobe winter 2021/2022

Z czym łączyć brązową kurtkę?

Sweter swego czasu chciałam nawet sprzedać, ale stwierdziłam, że dam jemu jeszcze szansę w kapsułowej garderobie, by (jak myślałam wtedy) utwierdzić się w przekonaniu, że jednak czas się go pozbyć. 

Winter 2021/2022 style

Brązowa kurtka i czarna spódniczka

Zdjęcia sprawiły, że zdecydowanie odeszłam od tej myśli, ponieważ z kolejną spódniczką wygląda super. Mało tego! Z sukienką i spodniami również, ale o tym przekonacie się w kolejny weekend. 

Czarne kozaki

Do następnego!

Komentarze

  1. Bardzo ładne stylizacje ze spódniczką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię szare swetry :) Teraz chodzi za mną czarna spódniczka, ale skórzana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię te w jasnoszarym kolorze, a czarną skórzaną (z ekoskóry) spódniczkę mam od prawie trzech lat i jeszcze jej nie miałam nigdy na sobie! Muszę ją kiedyś zacząć nosić. ;)

      Usuń
  3. Piękna spódniczka, właścicielka wraz z figurą i wszystkie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemna i klasyczną stylizacja i takie lubię najbardziej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa stylizacja, choć zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, klasyczne połączenie, ostatnio takie lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jak ubrania pasują do siebie jak można je dowolnie łączyć :) Super jest ten sweterek :) Ponadczasowy :) Uwielbiam takie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    świetna stylizacja :) Wiele ubrań ma w sobie potencjał, tylko trzeba je odpowiednio ograć a ty robisz to fantastycznie! Cudowna stylizacja, minimalistyczna jednocześnie z charakterem. Bardzo lubię taki styl, świetnie się u mnie spisuje :) Wyglądasz super i ta figura! *.* Mega!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Tobie dziękuję za taki miły komentarz, jesteś kochana! :*

      Usuń
  9. Bardzo ładny sweterek, dobrze że dostał szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja! Podoba mi się ten sweterek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie połączenia :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz